De Groene Scout
Well-known member
Ai, Twente heeft het lastig. Kwam wel na 16 seconden op 0-1, maar Utrecht heeft dat inmiddels omgebogen in een 2-1.
1e nederlaag is aanstaande
1e nederlaag is aanstaande
Jep... Het gaat richting het record (12-1, Ajax - Vitesse)
Die 12-1 is tevens de enige keer dat Ajax de dubbele cijfers haalde in de eredivisie.
Slechts 1x haalde een uitploeg de dubbele cijfers in het betaald voetbal, Roda JC won met 2-12 bij LONGA in 1963-1964 (2e divisie)
We hebben nog gewoon bier, dus niets aan de handSterkte Maasveld.
Ik heb 'm gewoon afgekeken natuurlijk. Ik ben geen PSV'er.Heeft Maasveld de gifbeker leeggedronken of heb je de tv op een gegeven moment maar uit gezet?
Heerenveen - Emmen was een wedstrijd die in 9 van de 10 keer na 15 minuten 0-1 staat en waar Heerenveen waarschijnlijk niet wint. Dit seizoen spelen we vooral die ene wedstrijd van de 10. Tegen Utrecht en eigenlijk VVV ook al
Tot de 1-0 heeft Emmen werkelijk niks te vrezen gehad. De 2-0 valt er meteen achter aan en daarna was het inderdaad redelijk eenrichtingsverkeer.Dat is overdreven. Emmen had wel meer de bal, maar niet op gevaarlijke plekken. Heerenveen creëerde voor rust 5 heel grote kansen, tegenover anderhalf voor Emmen. Emmen had vooral een optisch overwicht. Waren wel beter, maar dat verzorgde spel gebeurde vooral op eigen helft of net over de middenlijn.
Tot de 1-0 heeft Emmen werkelijk niks te vrezen gehad. De 2-0 valt er meteen achter aan en daarna was het inderdaad redelijk eenrichtingsverkeer.
Maar krijgen we die terugspeelbal tegen en scoort Emmen 'gewoon' de 0-1 dan loop je achter de feiten aan.
Dikke kans Van Bergen vergeten op aangeven Henk Veerman?
Natuurlijk begon Emmen fris en leuk, maar ze werden amper gevaarlijk en daar gaat het om.
Lul!Ik heb 'm gewoon afgekeken natuurlijk. Ik ben geen PSV'er.
Gelukkig niet, dat is nog erger dan 13-0 verliezen.Ik ben geen PSV'er.
Ik keek net de samenvatting, maar waarom 3as dat geen penalty voor Emmen toen (ik dacht) Woudenberg de bal tegen zijn hand kreeg?Dikke kans Van Bergen vergeten op aangeven Henk Veerman?
Natuurlijk begon Emmen fris en leuk, maar ze werden amper gevaarlijk en daar gaat het om.