Speelronde 6

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Opiniepeiling gesloten .

JFK

Well-known member
Jezus, ik schakel net in, wist helemaal niet dat er op dit moment gespeeld werd.
0-12 waar gaat dit over?
 

JMD

Well-known member
Mooi hoor voor Ajax, record binnen, maar sommige van die goal kunnen niet eens in een pupillencompetitie... Bij die 0-11 op de achterlijn, hoe makkelijk laat je je uitspelen. Dat schot van Martinez bij 0-12, zo vrij om uit te halen, niemand die druk zet. Martinez hoeft niet eens hard te schieten en toch gaat de bal erin...
 

erka

Well-known member
Je zou er haast iets van gaan denken. Niet aan Ajax's kant hoor, maar wel VVV's kant. Je kunt ook gewoon op het veld gaan zitten. Scheelt energie.
 

Lu.

Member
Ik herinner me nog Sittardia - Sportclub Enschede 1-10. Het jaartal weet ik niet meer, maar bij Sportclub Enschede speelde Abe Lenstra mee (in zijn nadagen). Die wedstrijd ontbreekt in het overzicht.
 

Batigoal

Well-known member
Hoppakee weer een Ajacied die scoort!

Twente is al goed op weg om het Eredivisie-record te verbreken.
 

JMD

Well-known member
Ik herinner me nog Sittardia - Sportclub Enschede 1-10. Het jaartal weet ik niet meer, maar bij Sportclub Enschede speelde Abe Lenstra mee (in zijn nadagen). Die wedstrijd ontbreekt in het overzicht.
Thanks.
 

Abubakari

Well-known member
Ongekend dit, zo makkelijk heb ik het nog nooit gezien. Wel mooi dat ze niet gas terug namen, zoals meestal gebeurt, maar een recordscore neerzetten. Ook wel bijzonder want VVV was tot voor kort altijd wel een stug ploegje, al hoorde ik dat het vorige week tegen AZ ook wel 6-0 had kunnen staan. Anyway, historische zege en voor het eerst dat ik als Ajacied in de eredivisie dubbele cijfers van Ajax mee maak.

Heeft Maasveld de gifbeker leeggedronken of heb je de tv op een gegeven moment maar uit gezet?

Bij fox meteen weer negatief, maar als Bayern weer eens met 10-0 wint in de BL hoor je ze niet. Gewoon een knappe prestatie ondanks de geringe tegenstand.
 
Bovenaan