Speelronde 6

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Gelukkig niet, dat is nog erger dan 13-0 verliezen.


Ik keek net de samenvatting, maar waarom 3as dat geen penalty voor Emmen toen (ik dacht) Woudenberg de bal tegen zijn hand kreeg?

Ik was het daar eens met de commentator; bij dit soort gevallen moet je geen strafschop geven. Net als die van vorige week. Die regel slaat echt helemaal nergens op. Maar goed, als ie 'm geeft, heb je ook geen poot om op te staan.

Ik gun Lukkien wel betere spelers trouwens. Die laat zijn ploeg echt heel leuk spelen. Durfden echt op te bouwen en vonden steeds de vrije man. Alleen maakten ze in die fases toch ook fouten, die keihard afgestraft werden en voorin hebben ze nu niet echt jongens die echt verschil maken met een actie.

Dank voor de felicitatie @Atreides
 

Joost

Well-known member
Bij PEC v Willem II had de VAR duidelijk meerwaarde. Die penalty was vlot hersteld, maar gezien de tijd in beeld bij de samenvatting duurde het bij de goal 3 minuten. Dat is echt veel te lang.
 

Joost

Well-known member
Gelukkig niet, dat is nog erger dan 13-0 verliezen.


Ik keek net de samenvatting, maar waarom 3as dat geen penalty voor Emmen toen (ik dacht) Woudenberg de bal tegen zijn hand kreeg?
Ik hoorde bij Match of the Day bij een vergelijkbaar geval dat de regels weer wat waren aangepast deze week. Wellicht is die update ook in Nederland geweest?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik hoorde bij Match of the Day bij een vergelijkbaar geval dat de regels weer wat waren aangepast deze week. Wellicht is die update ook in Nederland geweest?

Dat zou ik dan toejuichen. Wiedemeijer gaf zelf na Ajax-Heerenveen vorige week ook aan te balen van de handsregel zoals ie was en hij liever zou zien dat dat geen penalty was.
 

JMD

Well-known member
PSV mist vanmiddag ook Dumfries en Baumgartl wegens Corona. Net als Rosario en Gakpo. PLus nog 2 andere spelers, maar dat zijn geen standaard basis/reservespelers.

Gaat een lastige pot worden vanmiddag bij de nummer 3.
 

stc

Well-known member
PSV mist vanmiddag ook Dumfries en Baumgartl wegens Corona. Net als Rosario en Gakpo. PLus nog 2 andere spelers, maar dat zijn geen standaard basis/reservespelers.

Gaat een lastige pot worden vanmiddag bij de nummer 3.

Dit betekent dat Teze en Zahavi er weer bij zijn en misschien wel gaan of moeten beginnen, daar Baumgartl en Gakpo afwezig zijn.
Dat zou kunnen ook kunnen betekenen dat Ihattaran en Mauro Junior weer gaan starten.

Ben benieuwd wie er nu op rechtsachter gaat spelen. Nu mis je 3 basisspelers en 3 reservespelers. ik verwacht daarnaast dat de Corona gevallen die gisteren en afgelopen woensdag zijn geconstateerd pas rond 8 november weer mee gaan doen, gebaseerd op de afwezigheid van Teze en Zahavi ivm corona.

Naast de 6 corona gevallen, zijn er ook 5 geblesseerden die al geruime tijd er niet bij zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Ik hoorde bij Match of the Day bij een vergelijkbaar geval dat de regels weer wat waren aangepast deze week. Wellicht is die update ook in Nederland geweest?
Ik ben ook geen voorstander van een penalty bij elk contact, maar je moet wel consequent blijven en wanneer je die regel tijdens de competitie verandert dat wel duidelijk communiceren.
 

stc

Well-known member
Opstelling
Mvogo; Hendrix, Teze, Boscagli, Max; Sangaré, Thomas; Ihattaren, Mauro; Zahavi, Madueke
Reserves
Unnerstall, Müller, Viergever, Fein, Malen

Geen Gotze in de selectie. Malen op de bank. 5 wissels op de bank bij PSV waaronder 2 keepers. Zahavi speelt in de basis en Hendrix als rechtsachter en is tevens aanvoerder vandaag bij afwezigheid van Dumfries.

Ik verwacht dat PSV het heel moeilijk gaat krijgen en waarschijnlijk gaat verliezen.
 

JFK

Well-known member
Opstelling
Mvogo; Hendrix, Teze, Boscagli, Max; Sangaré, Thomas; Ihattaren, Mauro; Zahavi, Madueke
Reserves
Unnerstall, Müller, Viergever, Fein, Malen

Geen Gotze in de selectie. Malen op de bank. 5 wissels op de bank bij PSV waaronder 2 keepers. Zahavi speelt in de basis en Hendrix als rechtsachter en is tevens aanvoerder vandaag bij afwezigheid van Dumfries.

Ik verwacht dat PSV het heel moeilijk gaat krijgen en waarschijnlijk gaat verliezen.
Wat is de opstelling van Vitesse?
 
Bovenaan