SPEELRONDE 6

Bernardo

Well-known member
Een raar weekend ... gisteravond de 0-2 van NAC, vanmiddag de 1-7 in Galgenwaard en nu 0-2 bij Ajax.

Zo raar is dit van Ajax niet, als je als trainer zo dom bent. Wie gaat nou met 3 achterop spelen tegen de snelle jongens van Vitesse.

Batigoal

Well-known member

Alleen dit keer onderschrijf ik Eef zijn post volledig. Vorig jaar was ik ook kritisch op de start van Bosz, maar er is nu werkelijk niets wat wijst op verbetering. Ook geen enkele speler die dit seizoen in vorm is.

Eef de Kip

Well-known member
dan zit het ook net niet mee met dat schot van de Jong maar goed, laat het maar 0-6 worden ofzo, wellicht dat er dan iets gebeurt. Kom je hier nog op 2-2 (wat ik natuurlijk niet zie gebeuren) dan wordt het als incident nummertje zoveel bestempeld.
Ben niet zo van trainers eruit schoppen maar we mogen nu toch wel concluderen dat Keizer te licht is. Verder wordt hij natuurlijk ook niet geholpen met een transferbeleid waardoor jet het nu voor de 3e keer met Dijks moet doen die - hoe verrassend - voor de 3e keer niet voldoet.

Verder kunnen we ook zien dat het met de week dramatischer wordt en je dit met een onervaren trainer niet zo 1-2-3 gaat omdraaien, en al helemaal niet bij een club als Ajax.

Batigoal

Well-known member
dan zit het ook net niet mee met dat schot van de Jong maar goed, laat het maar 0-6 worden ofzo, wellicht dat er dan iets gebeurt. Kom je hier nog op 2-2 (wat ik natuurlijk niet zie gebeuren) dan wordt het als incident nummertje zoveel bestempeld.
Ben niet zo van trainers eruit schoppen maar we mogen nu toch wel concluderen dat Keizer te licht is. Verder wordt hij natuurlijk ook niet geholpen met een transferbeleid waardoor jet het nu voor de 3e keer met Dijks moet doen die - hoe verrassend - voor de 3e keer niet voldoet.

Verder kunnen we ook zien dat het met de week dramatischer wordt en je dit met een onervaren trainer niet zo 1-2-3 gaat omdraaien, en al helemaal niet bij een club als Ajax.

Dat plus Spijkerman. Die moest per se blijven om de onervaren Keizer te ondersteunen. Waarin dan? In het aandoen van zijn pak?

Eef de Kip

Well-known member
Verder ook illustratief dat je 1 tegen 1 gaat spelen achterin en je alleen maar kwetsbaarder wordt achterin zonder voorin ook maar een greintje verbetering ziet, sterker nog, er mislukt alleen maar meer. Elftal met 2,6 procent zelfvertrouwen.

Eef de Kip

Well-known member
Dat plus Spijkerman. Die moest per se blijven om de onervaren Keizer te ondersteunen. Waarin dan? In het aandoen van zijn pak?

Ik zou denken met het afraden om achterin 1 tegen 1 te spelen waardoor je bij elk koppeltje op snelheid wordt afgetroefd. Maar ik ben bang dat je gelijk hebt en hij hulp biedt bij het strikken van zijn stropdas.

leo1949

Well-known member
Billen knijpen voor Vitesse 1 - 2
Een gelijk spelletje is waarop ik hoop dan worden er maar 2 punten gedeeld.

mainsupreme

New member
Hoelang houdt Keizer het nog vol.

Volgens mij slechtste seizoen start in jaren en jaren.
Uitgeschakeld in Cl
Uitgeschakeld in El
7de in de competitie

Abubakari

Well-known member
Ja, dit gaat niet echt lekker. Nog even een paar weken aankijken (Heerenveen uit, interlands, Sparta thuis en Feyenoord uit) of nu maar ingrijpen? Ik vrees dat Keizer dit niet op de rails gaat krijgen.

Er zijn Amsterdamse clubs die het beter doen tegen Vitesse :rumcolaa:

Er zijn Rotterdamse clubs die het beter doen tegen NAC.:rumcolaa:

mainsupreme

New member
Ja, dit gaat niet echt lekker. Nog even een paar weken aankijken (Heerenveen uit, interlands, Sparta thuis en Feyenoord uit) of nu maar ingrijpen? IK vrees dat Keizer dit niet op de rails gaat krijgen.

Zal mij werkelijk niks verbazen als Keizer stap terug doet en Frank het overneemt als hoofdtrainer.

Pascallovic

Well-known member
Tsja, ik zie dit niet meer goedkomen. De vraag is hoelang men dit laat aanmodderen. Seizoen is helaas alweer voorbij.

Bovenaan