SPEELRONDE 6

Batigoal

Well-known member
Ja, dit gaat niet echt lekker. Nog even een paar weken aankijken (Heerenveen uit, interlands, Sparta thuis en Feyenoord uit) of nu maar ingrijpen? Ik vrees dat Keizer dit niet op de rails gaat krijgen.

Ik verwacht niet dat we ooit nog voor een buitenlandse trainer zijn, dus dan zijn je opties beperkt. Frank de Boer is eigenlijk de enige optie, maar dan ga je weer heel anders voetbal spelen. We zullen moeten accepteren dat er met Keizer maximaal de 3e plaats in zit.

PES5

Administrator
Forumleiding
Volgende week Keizer over het randje duwen. Ik denk dat we dan een win-winsituatie hebben. Akkoord Ajacieden?

stc

Well-known member
Het resultaat in Utrecht is uiteraard goed. Nu Feyenoord en Ajax punten verspeeld hebben, is het weekend goed. Kan nog beter worden als AZ punten gaat verspelen tegen Excelsior.

stc

Well-known member
Opstelling
Zoet; Arias, Luckassen, Schwaab, Isimat, Brenet; Van Ginkel, Hendrix, Pereiro; Locadia Lozano
Reserves
Room, Lammers, Rigo, Bergwijn, Rosario, Ramselaar, Maher, Gudmundsson, Paal, Obispo

5-3-2 formatie. Cocu is gewoon bang geworden.

Ik moet mijn woorden terug nemen over Cocu. Was gewoon de juiste tactiek hanteren.

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar won wel weer dik van Utrecht, dat ook weer van Groningen verloor en alle lof kreeg omdat ze van een paar kleintjes wonnen.

Hoe was het met de opkomst? Had de oproep van Robben geholpen?

Wij krijgen zelf een belangrijke maand oktober. Ajax, Utrecht, AZ en Vitesse en dan Willem II nog tussendoor voor de beker. Hopen dat iedereen fit blijft, dan kan het een mooie maand worden.

erka

Well-known member
Maar won wel weer dik van Utrecht, dat ook weer van Groningen verloor en alle lof kreeg omdat ze van een paar kleintjes wonnen.

Hoe was het met de opkomst? Had de oproep van Robben geholpen?

Of het door Robben kwam weet ik niet maar het was prima gevuld, denk dat de 20.000 op teletekst wel klopt deze keer. Faber is voorlopig gered, alhoewel hij weer als een zak hooi stond te coachen soms. Wees eens wat attenter man.

Geen Drost scheelt alvast een heleboel. Je speelt tenminste weer met 11 man, onze Japanner verdedigt mee, heeft duelkracht en ook wel drang naar voren. Hij is nog niet altijd even slim en biedt zich nog onvoldoende aan, maar daar valt aan te werken. Bacuna was ook goed, als hij speelt zoals vanmiddag vooral de 2e helft dan is er over hem geen discussie. Veldwijk totaal onzichtbaar. Ik hoop niet dat dat ook een miskoop wordt net als Drost....

Verder vooral lamme tegen blinde. Niet om aan te gluren.

RickPSV

Active member
We hebben weer kunnen lachen met Dijks, PSV deed iedereen verrassen, AZ staat achter, Groningen wint en VVV pakt een verdient punt tegen PEC.

Leuke zondag weer! :)

Bovenaan