Utrecht heeft wel een handje van kiezen dus dat zou zomaar eens kennen.Volgens mij zegt Utrecht elke keer als er iets gebeurd (En dat is het afgelopen jaar praktisch iedere wedstrijd) dat ze 'weten wie het zijn', dat 'de daders op camera staan' en dat ze tot het uitdelen van sancties zullen over gaan. Voorlopig zie ik echter de onrust nog niet minder worden. Dus of het werkt niet, of Utrecht is gigantisch aan het liegen dat ze enig benul hebben om wie het gaat.
Ik vraag mij dan ook af of er binnen de supportersgroepen van de FC Utrecht geen hiërarchie meer bestaat. Goede 'leiders' hebben normaal gesproken overgewicht op deze jongens.. Ik weet dat er enkele jongens binnen de FC Utrecht / bunnikside, waaronder die gast met die microfoon elke wedstrijd uit en thuis meegaan. Kunnen of hebben zij geen overgewicht meer om de jongens in toom te houden? Ik weet dat dit ook bij de FC utrecht directie ligt om dit aan te pakken.Fortuna eens maar w.b. Utrecht totaal oneens. Gisteravond me ook even wat verdiept in reacties op social media van gewone Utrechtsupporters. De directie van FC Utrecht verzuimt al een paar jaar deze groep aan te pakken. Het betreft een groep van circa 200 jonge doorgesnoven meelopertjes op de Bunnikside. Ze noemen zichzelf Ultra19. Die zijn verantwoordelijk voor al deze shit. Ze zijn gewoon aanwijsbaar en FC Utrecht kan ze moeiteloos uit het stadion kieperen. Maar dat durft FC Utrecht niet want die zijn schijtbenauwd voor dat groepje en praat alles steeds goed onder het mom "zijn geen Utrecht supporters", "klein groepje".
Dus aangezien de club FC Utrecht het vertikt om hier iets aan te doen, straffen maar.
En als je kaarten wil bijkopen voor je vader en oom en ondertussen 2 hooligans meeneemt?Dat je personen kan koppelen aan tickets en dat mensen met een SV niet zo maar binnen kunnen komen.
Cambuur heeft het verdedigend toch wel aardig voor elkaar? Tegen Excelsior twee kansen weggegeven, tegen Utrecht de nul, tegen AZ bijna de nul en bij Fortuna ook maar 1 tegengoal. Ajax zal ook wel met de kop bij woensdag zijn, verwacht niet veel goals vanmiddag.Vandaag de klote uitwedstrijd van het jaar. Hopelijk vliegt niet weer alles erin zoals vorig jaar.
Identiteitskaarten controleren bij de ingang. En als je familieleden hoolis met een SV zijn komen ze niet binnen.En als je kaarten wil bijkopen voor je vader en oom en ondertussen 2 hooligans meeneemt?
Sneller dan je denkt. Heb dat in 2014 mogen ervaren bij de CdL finale in Stade de France. Ging heel vlot.Wil je alle supporters gaan controleren op kaart en ID? Hoeveel tijd denk je dat dat gaat kosten?