Speelronde 5 + inhaal

Wie is de topaanwinst deze zomer?

  • Bassey

    Stemmen: 2 25,0%
  • Mihailovic

    Stemmen: 0 0,0%
  • Szymanski

    Stemmen: 5 62,5%
  • Cillessen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Benitez

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8

zwammy

Well-known member
Volgens mij zegt Utrecht elke keer als er iets gebeurd (En dat is het afgelopen jaar praktisch iedere wedstrijd) dat ze 'weten wie het zijn', dat 'de daders op camera staan' en dat ze tot het uitdelen van sancties zullen over gaan. Voorlopig zie ik echter de onrust nog niet minder worden. Dus of het werkt niet, of Utrecht is gigantisch aan het liegen dat ze enig benul hebben om wie het gaat.
Utrecht heeft wel een handje van kiezen dus dat zou zomaar eens kennen.
 

Jef400

Well-known member
Dat je personen kan koppelen aan tickets en dat mensen met een SV niet zo maar binnen kunnen komen.
 

stc

Well-known member
Fortuna eens maar w.b. Utrecht totaal oneens. Gisteravond me ook even wat verdiept in reacties op social media van gewone Utrechtsupporters. De directie van FC Utrecht verzuimt al een paar jaar deze groep aan te pakken. Het betreft een groep van circa 200 jonge doorgesnoven meelopertjes op de Bunnikside. Ze noemen zichzelf Ultra19. Die zijn verantwoordelijk voor al deze shit. Ze zijn gewoon aanwijsbaar en FC Utrecht kan ze moeiteloos uit het stadion kieperen. Maar dat durft FC Utrecht niet want die zijn schijtbenauwd voor dat groepje en praat alles steeds goed onder het mom "zijn geen Utrecht supporters", "klein groepje".
Dus aangezien de club FC Utrecht het vertikt om hier iets aan te doen, straffen maar.
Ik vraag mij dan ook af of er binnen de supportersgroepen van de FC Utrecht geen hiërarchie meer bestaat. Goede 'leiders' hebben normaal gesproken overgewicht op deze jongens.. Ik weet dat er enkele jongens binnen de FC Utrecht / bunnikside, waaronder die gast met die microfoon elke wedstrijd uit en thuis meegaan. Kunnen of hebben zij geen overgewicht meer om de jongens in toom te houden? Ik weet dat dit ook bij de FC utrecht directie ligt om dit aan te pakken.
 

Abubakari

Well-known member
Vandaag de klote uitwedstrijd van het jaar. Hopelijk vliegt niet weer alles erin zoals vorig jaar.
Cambuur heeft het verdedigend toch wel aardig voor elkaar? Tegen Excelsior twee kansen weggegeven, tegen Utrecht de nul, tegen AZ bijna de nul en bij Fortuna ook maar 1 tegengoal. Ajax zal ook wel met de kop bij woensdag zijn, verwacht niet veel goals vanmiddag.
 

zwammy

Well-known member
Wil je alle supporters gaan controleren op kaart en ID? Hoeveel tijd denk je dat dat gaat kosten?

Als ik 2 kaartjes koop voor Piet en Jan en ondertussen ga met Henk en henk die allebei hooligans zijn kan dat nooit gecontroleerd worden.
 

Jef400

Well-known member
Ja, dat zal een hoop tijd gaan kosten. Maar dat is de enige manier deze lui buiten te houden. Tenzij je een meldplicht voor alle SV op gaat leggen.
 

zwammy

Well-known member
Je weet dat je in de Arena dan zeker een uur of 3 bezig bent hé.

Je kunt ook gewoon het vak leeghalen en daarna een wedstrijd zonder publiek spelen. Doe dat 4x en ze worden wel gecorrigeerd door de grote mannen.
 

Jef400

Well-known member
Dat betwijfel ik dus heel erg. In Utrecht is het een dergelijke dominante groep dat ze niet meer worden gecorrigeerd.
 

Jef400

Well-known member
In Italië was het even vlot een eerste ring met ID-controle. Paspoort en kaartje bij de hand en doorlopen naar de entree voor de tickets. Geen extra tijdverlies ten opzichte van kaartjes scannen.
 

Joost

Well-known member
Het kost geen extra tijd, alleen extra mankracht.

In Italië wordt ieder ticket gecontroleerd met de naam op je paspoort. Vervolgens loop je door naar de ticketcontrole.
 

zwammy

Well-known member
Hoeveel hekjes hebben ze in Italië en hoeveel in Nederland. Als ik bij NAC kijk hebben we 3 ingangen per vak, 5000 man.
 
Bovenaan