Speelronde 5 + inhaal

Wie is de topaanwinst deze zomer?

  • Bassey

    Stemmen: 2 25,0%
  • Mihailovic

    Stemmen: 0 0,0%
  • Szymanski

    Stemmen: 5 62,5%
  • Cillessen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Benitez

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Jef400

Well-known member
Oké jongens, Genoeg verbasterd. Op naar wedstrijden waarin supporters zich wel weten te gedragen :)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zowel Viergever als Fraser zijn bang om zich uit te spreken. Zeer slechte zaak.
 

Jef400

Well-known member
Zowel Viergever als Fraser zijn bang om zich uit te spreken. Zeer slechte zaak.
Ik zit even op sociale media de reacties na te lezen. Je ziet de sneue sukkeltjes van de Ultras daar het goed keuren en de rest het afkeuren.
 

Joost

Well-known member
Ik ben benieuwd naar het verschil tussen de bewuste overtreding van Seuntjes waarmee de NOS de samenvatting opent, en de overtreding die de VAR bij Cambuur zelfs van geel naar rood liet veranderen vorige week.
 

fortuna1987

Well-known member
Ik ben benieuwd naar het verschil tussen de bewuste overtreding van Seuntjes waarmee de NOS de samenvatting opent, en de overtreding die de VAR bij Cambuur zelfs van geel naar rood liet veranderen vorige week.
Even gekeken naar de samenvatting, maar meer dan geel was dat niet (geen idee trouwens wat er bij Cambuur gebeurde).

Waardeloze leiding weer, idem mbt VAR. In eerste helft had Dost misschien een penalty mogen hebben, in de 2e helft was de pingel van Utrecht belachelijk.

We verdedigen zelf weer uitermate zwak, en zijn zo de nederlaag weer zelf schuld, maar wat een trieste bedoeling daar bij Utrecht. En hoewel ik absoluut niet van het biergooien ben, staken na het gooien van 6 biertjes terwijl 10 min ervoor vuurwerkbommen het veld op worden gegooid, notabene op je eigen spelers, ik zou zeggen gewoon - 3 punten en 500000 euro boete. Opzouten met die debielen. Waarom Dost en consorten überhaupt met die debielen een doelpunt willen vieren, geen idee. KNVB kennende zullen wij wel de boete krijgen en Utrecht niks.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

stc

Well-known member
Van mij mag FC Utrecht worden gestraft voor het wangedrag van de aanhang. Hopelijk zwaar, maar ik weet niet precies wat er in de reglementen staat van de KNVB omtrent dit soort zaken.
 

Bernardo

Well-known member
Vandaag de klote uitwedstrijd van het jaar. Hopelijk vliegt niet weer alles erin zoals vorig jaar.
 

Joost

Well-known member
Van mij mag FC Utrecht worden gestraft voor het wangedrag van de aanhang. Hopelijk zwaar, maar ik weet niet precies wat er in de reglementen staat van de KNVB omtrent dit soort zaken.
Van mij hoeven Utrecht en Fortuna helemaal geen straf te krijgen dat lost namelijk niets op.Ik hoop dat dit een keer het begin gaat zijn gerichte aanpak.

Spoor de daders op, geef ze een boete en stadionverbod. Als je dat een half jaar doet is er geen mens meer die een beker bier op het veld smijt.
 

erka

Well-known member
Van mij hoeven Utrecht en Fortuna helemaal geen straf te krijgen dat lost namelijk niets op.Ik hoop dat dit een keer het begin gaat zijn gerichte aanpak.

Spoor de daders op, geef ze een boete en stadionverbod. Als je dat een half jaar doet is er geen mens meer die een beker bier op het veld smijt.

Fortuna eens maar w.b. Utrecht totaal oneens. Gisteravond me ook even wat verdiept in reacties op social media van gewone Utrechtsupporters. De directie van FC Utrecht verzuimt al een paar jaar deze groep aan te pakken. Het betreft een groep van circa 200 jonge doorgesnoven meelopertjes op de Bunnikside. Ze noemen zichzelf Ultra19. Die zijn verantwoordelijk voor al deze shit. Ze zijn gewoon aanwijsbaar en FC Utrecht kan ze moeiteloos uit het stadion kieperen. Maar dat durft FC Utrecht niet want die zijn schijtbenauwd voor dat groepje en praat alles steeds goed onder het mom "zijn geen Utrecht supporters", "klein groepje".
Dus aangezien de club FC Utrecht het vertikt om hier iets aan te doen, straffen maar.
 

Jef400

Well-known member
@erka ik denk dat als je die Ultras19 eruit gooit je al stukken verder bent. Verder ben ik voorstander van het afschaffen van clubcards en het op naam verkopen van tickets.
 

Pascallovic

Well-known member
Van mij hoeven Utrecht en Fortuna helemaal geen straf te krijgen dat lost namelijk niets op.Ik hoop dat dit een keer het begin gaat zijn gerichte aanpak.

Spoor de daders op, geef ze een boete en stadionverbod. Als je dat een half jaar doet is er geen mens meer die een beker bier op het veld smijt.
Volgens mij zegt Utrecht elke keer als er iets gebeurd (En dat is het afgelopen jaar praktisch iedere wedstrijd) dat ze 'weten wie het zijn', dat 'de daders op camera staan' en dat ze tot het uitdelen van sancties zullen over gaan. Voorlopig zie ik echter de onrust nog niet minder worden. Dus of het werkt niet, of Utrecht is gigantisch aan het liegen dat ze enig benul hebben om wie het gaat.
 
Bovenaan