Go Ahead en Vitesse vallen me ook niet mee...Maar Fortuna gaat er wel aan joh dit seizoen
En weer een nederlaag voor Fortuna Istanbul
Die spelen morgen pas tegen Khovd.Knappe overwinning voor FC Ulaan-Baator.
Ik zit even op sociale media de reacties na te lezen. Je ziet de sneue sukkeltjes van de Ultras daar het goed keuren en de rest het afkeuren.Zowel Viergever als Fraser zijn bang om zich uit te spreken. Zeer slechte zaak.
Waarom?Schoonvegen, hele vak, weg ermee. Goeden moeten maar onder de kwaden lijden bij Utrecht.
Even gekeken naar de samenvatting, maar meer dan geel was dat niet (geen idee trouwens wat er bij Cambuur gebeurde).Ik ben benieuwd naar het verschil tussen de bewuste overtreding van Seuntjes waarmee de NOS de samenvatting opent, en de overtreding die de VAR bij Cambuur zelfs van geel naar rood liet veranderen vorige week.
Van mij hoeven Utrecht en Fortuna helemaal geen straf te krijgen dat lost namelijk niets op.Ik hoop dat dit een keer het begin gaat zijn gerichte aanpak.Van mij mag FC Utrecht worden gestraft voor het wangedrag van de aanhang. Hopelijk zwaar, maar ik weet niet precies wat er in de reglementen staat van de KNVB omtrent dit soort zaken.
Van mij hoeven Utrecht en Fortuna helemaal geen straf te krijgen dat lost namelijk niets op.Ik hoop dat dit een keer het begin gaat zijn gerichte aanpak.
Spoor de daders op, geef ze een boete en stadionverbod. Als je dat een half jaar doet is er geen mens meer die een beker bier op het veld smijt.
Vandaag de klote uitwedstrijd van het jaar. Hopelijk vliegt niet weer alles erin zoals vorig jaar.
Volgens mij zegt Utrecht elke keer als er iets gebeurd (En dat is het afgelopen jaar praktisch iedere wedstrijd) dat ze 'weten wie het zijn', dat 'de daders op camera staan' en dat ze tot het uitdelen van sancties zullen over gaan. Voorlopig zie ik echter de onrust nog niet minder worden. Dus of het werkt niet, of Utrecht is gigantisch aan het liegen dat ze enig benul hebben om wie het gaat.Van mij hoeven Utrecht en Fortuna helemaal geen straf te krijgen dat lost namelijk niets op.Ik hoop dat dit een keer het begin gaat zijn gerichte aanpak.
Spoor de daders op, geef ze een boete en stadionverbod. Als je dat een half jaar doet is er geen mens meer die een beker bier op het veld smijt.