En volgens rasoptimist Henk de Jong eigenlijk een punt gepakt. Blijft een prachtige vent.Zo, deze hebben we ook weer gehad en een stuk beter doorgekomen dan vorig seizoen. Op naar Grunn!
Lijkt me fijn.En 3-2. Op naar de 3e 3-4 van dit weekend
Sorry, maar die bovenaanstaat klopt niet, dat was meer dan één speelrondeEredivisie - Statistieken » Meeste doelpunten per speelronde
Voetbal Eredivisie » Statistieken » Meeste doelpunten per speelrondewww.voetbal.com
Ik begin het lijstje van meest doelpuntrijke speelrondes maar in de gaten te houden.
Nee, dat viel mij ook al op. Terecht dat je dat zegt. Ik moet een ander lijstje zoeken was ik al achter gekomenSorry, maar die bovenaanstaat klopt niet, dat was meer dan één speelronde
4-5, het kan nogLijkt me fijn.
Er komen heel veel ploegen in aanmerking voor het rijtje slechtste teams van de Eredivisie. FC Emmen laat voorlopig ook nog niks zien. Vitesse was in de eerste 4 speelrondes ook een complete ramp. Bij Fortuna Sittard vliegt er ook heel veel in. Een RKC Waalwijk is ook niet aantoonbaar beter dan veel van de genoemde namen.Excelsior verdedigend zo slecht. 16 goals tegen al. Toch samen met Eagles en Volendam de slechtste teams van de Eredivisie.