De laatste wedstrijden Excelsior - PSV heeft PSV minimaal gewonnen. Dus geen ruime overwinning.Verdorie, dat had de 1-1 moeten zijn. Excelsior speelt, ondanks de achterstand, echt heel leuk voetbal. Maar de bal wil er net niet in, dus ik vrees dat PSV zo in de tegenaanval de 0-2 maakt en uiteindelijk wegloopt naar een vrij ruime overwinning.
Of een mooie etappe in de Vuelta!Nu Volendam maar kijken dan.
Verrek, bedankt.Of een mooie etappe in de Vuelta!
Ik vond Ajax achterin juist heel stabiel, niks weggegeven, als er al eens een bal niet aankwam werd dat direct hersteld. Vorige week bij Sparta ook al vrijwel niks weggegeven. Bassey heerst, daar hebben we een goeie aan en Alvarez was eigenlijk weer motm. Dat is dan ook gelijk de kritische kanttekening, voetballend mag het wel wat meer zijn. Maar aan de andere kant, Utrecht uit weer winnen, blij en tevree.Prima overwinning tegen het altijd lastige Utrecht, alhoewel die vandaag speelden als een mak lammetje. Veel balbezit, maar weinig ideeën. Ajax ook nog steeds niet geweldig, met name achterin door de wisselingen niet heel stabiel. Maar voorin heb je gelukkig genoeg kwaliteit om iedere wedstrijd wel te scoren.
Zoals altijd heb ik weer gelijk..PSV wint gewoon ruim vanmiddag. Alles weer gemoedelijk in het dorpje aan de Dommel.
Ik geloof dat je niet helemaal gelijk krijgt.De laatste wedstrijden Excelsior - PSV heeft PSV minimaal gewonnen. Dus geen ruime overwinning.
Je scoreboardapp heeft gelijk.0-5 al zie ik op mijn scoreboardapp?
Denk het niet, maar wedstrijd is nog niet afgelopen.Ik geloof dat je niet helemaal gelijk krijgt.
GoedemiddagLangs deze weg feliciteer ik alvast alle Excelsioranen met de ruime overwinning vandaag op PSV.
Met deze opstelling gaat PSV het ook niet redden. Ik verwacht weer een paar fouten in de verdediging, waardoor Excelsior kan scoren. Ook verwacht ik dat Excelsior veel beter speelt dan PSV>