Speelronde 4

Jamel

Administrator
Forumleiding
Verdorie, dat had de 1-1 moeten zijn. Excelsior speelt, ondanks de achterstand, echt heel leuk voetbal. Maar de bal wil er net niet in, dus ik vrees dat PSV zo in de tegenaanval de 0-2 maakt en uiteindelijk wegloopt naar een vrij ruime overwinning.
 

stc

Well-known member
Verdorie, dat had de 1-1 moeten zijn. Excelsior speelt, ondanks de achterstand, echt heel leuk voetbal. Maar de bal wil er net niet in, dus ik vrees dat PSV zo in de tegenaanval de 0-2 maakt en uiteindelijk wegloopt naar een vrij ruime overwinning.
De laatste wedstrijden Excelsior - PSV heeft PSV minimaal gewonnen. Dus geen ruime overwinning.
 

Jef400

Well-known member
Na een lastige fase een periode van druk van Volendam en bijna de 1-0 via Mühren, maar hij schoot op de lat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat doet Excelsior zichzelf tekort. na de 0-1 zijn ze de baas op het veld, maar ze drukken niet door.
 

Jef400

Well-known member
Afgekeurde goal nu van Volendam. Veerman stond ruim buitenspel, dat hij daarna de bal collegiaal afspeelde is niet meer relevant.
 

Jef400

Well-known member
Haalt Veerman even een bal van de lijn zeg. Twente optisch wel beter de eerste helft. Ze moeten alleen hun kansen benutten.
 

Abubakari

Well-known member
Prima overwinning tegen het altijd lastige Utrecht, alhoewel die vandaag speelden als een mak lammetje. Veel balbezit, maar weinig ideeën. Ajax ook nog steeds niet geweldig, met name achterin door de wisselingen niet heel stabiel. Maar voorin heb je gelukkig genoeg kwaliteit om iedere wedstrijd wel te scoren.
Ik vond Ajax achterin juist heel stabiel, niks weggegeven, als er al eens een bal niet aankwam werd dat direct hersteld. Vorige week bij Sparta ook al vrijwel niks weggegeven. Bassey heerst, daar hebben we een goeie aan en Alvarez was eigenlijk weer motm. Dat is dan ook gelijk de kritische kanttekening, voetballend mag het wel wat meer zijn. Maar aan de andere kant, Utrecht uit weer winnen, blij en tevree.

Blijkt de laatste 19 seizoenen pas twee keer te zijn gebeurd dat Ajax zijn eerste 4 wedstrijden wint. Ook wel bizar. Had daarom ook het gevoel dat het dan vandaag wel weer mis zou gaan, maar dat viel dus mee.
 

Jef400

Well-known member
Meest opvallende van de tweede helft buiten een buitenspelkans is de keeperspet van Stankovic. Ik houd van dat soort apartigheid.
 

JFK

Well-known member
Langs deze weg feliciteer ik alvast alle Excelsioranen met de ruime overwinning vandaag op PSV.
Met deze opstelling gaat PSV het ook niet redden. Ik verwacht weer een paar fouten in de verdediging, waardoor Excelsior kan scoren. Ook verwacht ik dat Excelsior veel beter speelt dan PSV>
Goedemiddag
 
Bovenaan