Yep. Cambuur, Cambuur...Dit mag rood zijn
Als we de regels volgen had er bij het betreffende moment voor een vrije trap gefloten moeten worden. Er is ook een regel omtrent de veiligheid van spelers waar men zich niet aan hield, want hij werd met bier bekogeld. Makkelie was niet zo van de regels vanmiddag.Terechte gele kaart voor Rensch trouwens. Regels zijn regels.
The same old song dus...Oerwoudgeluiden, biergooien, vuurwerkbommen op het veld smijten, etc.
Ik zou even de spelregels erop na slaan.Ik dacht stc wel weer genoeg onzin uitgekraamd had voor en tijdens Excelsior-PSV maar de heer stc gaat nog even door met onzin uitkramen zie ik.
Grootste gedeelte zijn denk ik meelopers die niet nadenken wat ze doen.Oerwoudgeluiden vind ik wel het domste van het domste. Ik begrijp dat gewoon niet. Ik kan me ergens nog wel een heel klein beetje voorstellen dat je uit pure frustratie je biertje op het veld flikkert. En ik heb in de emotie op de tribune ook weleens dingen geroepen waar ik achteraf niet zo trots op ben. Maar oerwoudgeluiden... Kan me niets anders bedenken dan dat de personen die dat doen echt de grootste klootzakken zijn die je kunt bedenken en dat elk beetje normaal mens zich zo ver mogelijk van dat soort figuren uit de buurt moet houden.
Dat is het hele punt, over oerwoudgeluiden moet je volgens mij juist wel nadenken. Een biertje gooien is een reflex. Met 'k....' schelden voor die figuren al idem dito, doen ze sowieso om de drie woorden. Maar wie maakt er nou regelmatig oerwoudgeluiden? Of krijgt opeens die impuls? Dat is een bewuste actie, waar je eerst over nadenkt. Bizar man.Grootste gedeelte zijn denk ik meelopers die niet nadenken wat ze doen.