Speelronde 4

Jamel

Administrator
Forumleiding
Cambuur blijft wel vechten voor elke meter. Mooi om te zien! Zou ze toekomen om er dan alsnog wel een 0-0 uit te slepen, ondanks de gemiste kansen.
 

Pascallovic

Well-known member
Bijzonder hoe regelmatig kleinere clubs zich in dit soort wedstrijden onnodig in de voet schieten. Die rode kaart en dit doelpunt. Bij Eagles - PSV natuurlijk ook dat men door een bizar stomme actie de tegenstander in het zadel helpen. Zo onnodig.
 

Pascallovic

Well-known member
Terechte gele kaart voor Rensch trouwens. Regels zijn regels.
Als we de regels volgen had er bij het betreffende moment voor een vrije trap gefloten moeten worden. Er is ook een regel omtrent de veiligheid van spelers waar men zich niet aan hield, want hij werd met bier bekogeld. Makkelie was niet zo van de regels vanmiddag.
 

stc

Well-known member
Hoe en wat voor de gele kaart gezien is door de heer Makkelie weet ik niet. Ik weet namelijk niet hoe hij stond tov het incident en of hij volledig zicht had op de situatie. De 2de assistent scheidsrechter, de heer de Vries, had hier kunnen optreden in geval van een overtreding, daar hij dicht op de situatie stond.

Zwart wit gezien (spelregels) heeft de heer Rensch het speelveld betreden zonder toestemming van de scheidsrechter en heeft de heer Makkelie terecht een gele kaart gegeven wat volgens de regels gerechtvaardigd is.

Daarnaast was het misschien handig geweest als de heer Makkelie uitleg had gegeven over bepaalde situaties tijdens de wedstrijd. Dan was alles veel duidelijker geweest.
 

Abubakari

Well-known member
Ik dacht stc wel weer genoeg onzin uitgekraamd had voor en tijdens Excelsior-PSV maar de heer stc gaat nog even door met onzin uitkramen zie ik.
 

JMD

Well-known member
Ik zat vanmiddag het een half oog PSV te kijken en een half oog GP, en het was nog bij mijn ouders thuis (vader was jarig), maar mijn hemel wat gaf Excelsior de kansen weg, PSV had er zo 10 kunnen maken... Mooi dat PSV ruim gewonnen heeft, maar volgens mij kwam dat meer door de zwakte van Excelsior dan dat PSV nou zo heel sterk was.

En wat hebben de boefjes op de Bunnikside gedaan bij Utrecht - Ajax?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oerwoudgeluiden vind ik wel het domste van het domste. Ik begrijp dat gewoon niet. Ik kan me ergens nog wel een heel klein beetje voorstellen dat je uit pure frustratie je biertje op het veld flikkert. En ik heb in de emotie op de tribune ook weleens dingen geroepen waar ik achteraf niet zo trots op ben. Maar oerwoudgeluiden... Kan me niets anders bedenken dan dat de personen die dat doen echt de grootste klootzakken zijn die je kunt bedenken en dat elk beetje normaal mens zich zo ver mogelijk van dat soort figuren uit de buurt moet houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

stc

Well-known member
Oerwoudgeluiden vind ik wel het domste van het domste. Ik begrijp dat gewoon niet. Ik kan me ergens nog wel een heel klein beetje voorstellen dat je uit pure frustratie je biertje op het veld flikkert. En ik heb in de emotie op de tribune ook weleens dingen geroepen waar ik achteraf niet zo trots op ben. Maar oerwoudgeluiden... Kan me niets anders bedenken dan dat de personen die dat doen echt de grootste klootzakken zijn die je kunt bedenken en dat elk beetje normaal mens zich zo ver mogelijk van dat soort figuren uit de buurt moet houden.
Grootste gedeelte zijn denk ik meelopers die niet nadenken wat ze doen.

Ik ben daarnaast benieuwd of er dit keer weer een filmpje op YouTube komt vanaf de Bunnikside.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Grootste gedeelte zijn denk ik meelopers die niet nadenken wat ze doen.
Dat is het hele punt, over oerwoudgeluiden moet je volgens mij juist wel nadenken. Een biertje gooien is een reflex. Met 'k....' schelden voor die figuren al idem dito, doen ze sowieso om de drie woorden. Maar wie maakt er nou regelmatig oerwoudgeluiden? Of krijgt opeens die impuls? Dat is een bewuste actie, waar je eerst over nadenkt. Bizar man.
 
Bovenaan