Dat klopt. Met spelers die nu zijn opgesteld bij PSV ga je geen wedstrijd meer winnen. Bank is ook niet veel soeps. Misschien heeft v Nistelrooy nu al spijt om trainer van PSV 1 te zijn.Excelsior kan mooi aan haar doelsaldo werken idd @stc.
Dat klopt. Met spelers die nu zijn opgesteld bij PSV ga je geen wedstrijd meer winnen. Bank is ook niet veel soeps. Misschien heeft v Nistelrooy nu al spijt om trainer van PSV 1 te zijn.Excelsior kan mooi aan haar doelsaldo werken idd @stc.
Dat klopt. Met spelers die nu zijn opgesteld bij PSV ga je geen wedstrijd meer winnen. Bank is ook niet veel soeps. Misschien heeft v Nistelrooy nu al spijt om trainer van PSV 1 te zijn.
Geen idee, maar ik heb geen hoge pet op van John de Jong en Jan Vennegoor of Hesselink. Hopelijk kent Marcel Brands nog een paar goede spelers die PSV goed vooruit kunnen helpen.Maar wanneer vliegt die TD eruit? Die hele selectie is toch gewoon onderkant rechterrijtje. PSV zou het zelfs tegen VVV lastig hebben.
Daarom heeft Brands ook El Ghazi aangedragen.Geen idee, maar ik heb geen hoge pet op van John de Jong en Jan Vennegoor of Hesselink. Hopelijk kent Marcel Brands nog een paar goede spelers die PSV goed vooruit kunnen helpen.
Clubs zouden trainers meer tijd moeten gunnen om iets op te kunnen bouwen. De waan van de dag regeert teveel.Ik ben benieuwd hoeveel krediet Fräser nog heeft. Niet winnen bij Fortuna en hij staat op straat denk ik zo...
Ben ik volledig met je eens. Maar je weet ook hoe snel de emoties in het Utrechtse op kunnen lopen.Clubs zouden trainers meer tijd moeten gunnen om iets op te kunnen bouwen. De waan van de dag regeert teveel.
Dat kan. Maar het bestuur daar moet zich niet laten leiden door een groep op de Bunnikside die na 4 wedstrijden bij wijze van spreken roept om het hoofd van de trainer.Ben ik volledig met je eens. Maar je weet ook hoe snel de emoties in het Utrechtse op kunnen lopen.