Dus Fortuna heeft een betere selectie dan PSV?
Nee, dat niet. Maar er had meer ingezeten voor de mannen uit Sittard. Daarnaast heeft PSV maar een heel matig elftal, wat het nog heel moeilijk gaat krijgen.
Dus Fortuna heeft een betere selectie dan PSV?
Kappen nou JMD!
Viergever was ook niet slecht.PSV heeft gewoon heel matig gespeeld. Dat heb jij als PSV kenner ook gezien. Alleen jouw maat Jorrit deed zijn best.
Viergever was ook niet slecht.
Max is geblesseerd en Viergever vult het verdedigend beter in.Viergever kan beter centraal achterin spelen dan linksachter. Het is ook jammer dat PSV maar 4 veldspelers als wissel had. Een Piroe maakt PSV echt niet beter als hij invalt. Madueke wel. Sadilek komt ook tekort voor PSV 1.
Als Fortuna altijd zo speelt eindigen ze in het linker rijtje.Volgens mij hoef je niet te degraderen met deze selectie maar je zult toch een keer punten moeten gaan pakken. 24 uitwedstrijden niet meer gewonnen.
Die grensrechter mag PSV elke week wel vlaggen
Ik ook. Belachelijk dat de VAR er nog moest bij komen.Volgens mij waren ze allemaal terecht toch? Ik vond het wel knap van die gast.
Zo, daar komt nog even wat frustratie naar buiten.Hupsakee, Abu maar ff weer jaartje stil tegen de boertjes
Mee eens, dat was overduidelijk direct rood. Weinig consequent weer...Bizot mag blij zijn dat hij zn tweede geel kreeg. Die tackle was direct rood en vier wedstrijden schorsing waard. Waarom grijpt de VAR daar niet in?
Volgens mij waren ze allemaal terecht toch? Ik vond het wel knap van die gast.
Ja, ongetwijfeld dat laatste, want die anderen zag hij heel goed.Ze stonden niet gelijk. Die grens was de beste man op het veld.
Nou was dat laatste niet zo moeilijk volgens mij bij dit duel...Ja, die man was onwaarschijnlijk goed bezig. Man of the match.
Nou was dat laatste niet zo moeilijk volgens mij bij dit duel...