Speelronde 4

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
We zeggen al wel (terecht) een paar weken dat Feyenoord zeer slecht speelt, maar wat ik vandaag van Ajax zie is echt niet beter.
Ik vond ze tegen Sparta ook slecht, tegen RKC redelijk en tegen Vitesse ook niet zo goed. Het flitsvoetbal uit de eerste helft van de voorbereiding heb ik in de competitie nog niet gezien. Groningen uit altijd lastig, maar ze voetbalden weer met zo'n het zal wel goed komen instelling en daar kom je thuis tegen RKC mee weg, maar in Groningen niet. Heb alleen het eerste uur gezien, toen moest ik weg, maar met zulk kutvoetbal vond ik het ook niet erg dat ik weg moest. :cautious:

Ik hoop dat ten Hag nu weer gewoon overstapt naar de beste 11 in de basis, Neres-Tadic-Antony voorin en geen Labyad meer, dat is geen spits en ook geen speler van het niveau wat Ajax na streeft. Als back up, okay, maar niet voor de basis. En Martínez zou bij mij ook altijd spelen, snap niet dat die op de bank zit. Promes centraal op het middenveld is het mi ook niet, zou je Tadic ook neer kunnen zetten.
Nou ja, ten Hag heeft 2 weken om te puzzelen, we zullen het zien.
 

stc

Well-known member
Ik vind PSV uiteraard weer slecht spelen. Teveel 2de bal verliezen, zijn niet scherp. Daarnaast dat ze een aantal x uit buitenspel scoren is een schande. Ze moeten beter opletten in deze situaties. Fortuna is en speelt veel beter. Jammer dat ze nog niet gescoord hebben want die Semedo had al een aantal keren kunnen scoren. Ik verwacht dat Fortuna nog 3x gaat scoren en met 1-3 gaat winnen in Eindhoven.
 

Maasveld

Well-known member
Ik vind PSV uiteraard weer slecht spelen. Teveel 2de bal verliezen, zijn niet scherp. Daarnaast dat ze een aantal x uit buitenspel scoren is een schande. Ze moeten beter opletten in deze situaties. Fortuna is en speelt veel beter. Jammer dat ze nog niet gescoord hebben want die Semedo had al een aantal keren kunnen scoren. Ik verwacht dat Fortuna nog 3x gaat scoren en met 1-3 gaat winnen in Eindhoven.
Dus Fortuna heeft een betere selectie dan PSV?
 
Bovenaan