Speelronde 4

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Viergever was ook niet slecht.

Viergever kan beter centraal achterin spelen dan linksachter. Het is ook jammer dat PSV maar 4 veldspelers als wissel had. Een Piroe maakt PSV echt niet beter als hij invalt. Madueke wel. Sadilek komt ook tekort voor PSV 1.
 

gevegt

Well-known member
Viergever kan beter centraal achterin spelen dan linksachter. Het is ook jammer dat PSV maar 4 veldspelers als wissel had. Een Piroe maakt PSV echt niet beter als hij invalt. Madueke wel. Sadilek komt ook tekort voor PSV 1.
Max is geblesseerd en Viergever vult het verdedigend beter in.
De rest klopt wel natuurlijk.
 

Janssen

Well-known member
Volgens mij hoef je niet te degraderen met deze selectie maar je zult toch een keer punten moeten gaan pakken. 24 uitwedstrijden niet meer gewonnen.
 

Joost

Well-known member
Bizot mag blij zijn dat hij zn tweede geel kreeg. Die tackle was direct rood en vier wedstrijden schorsing waard. Waarom grijpt de VAR daar niet in?
 

JMD

Well-known member
Ik kijk net de samenvatting en zie die 3e afgekeurde goal van PSV. Ze staan gelijk, maar dan wordt dus de call van de assistent behouden. Dat was ook het geval bij Twente - Groningen laatst... Ik vind dat toch zo gek, ze staan gelijk, dan moet het voordeel toch naar de aanvaller?
 

Abubakari

Well-known member
Hupsakee, Abu maar ff weer jaartje stil tegen de boertjes (y)
Zo, daar komt nog even wat frustratie naar buiten. :giggle:
Tegen wie moet ik eigenlijk precies stil zijn en had ik een grote bek dan?

Wie had dat nu gedacht dat de gemiste penalty van Koopmeiners zo'n dure zou blijken te zijn. Wat een bizarre wedstrijd zeg, ongekend.

Sorry voor de wat late reacties, ik moest vlaggen bij PSV-Fortuna Sittard.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Bizot mag blij zijn dat hij zn tweede geel kreeg. Die tackle was direct rood en vier wedstrijden schorsing waard. Waarom grijpt de VAR daar niet in?
Mee eens, dat was overduidelijk direct rood. Weinig consequent weer...
 

JMD

Well-known member
Ze stonden niet gelijk. Die grens was de beste man op het veld.
Ja, ongetwijfeld dat laatste, want die anderen zag hij heel goed.

Alleen bij het voorbeeld dat ik aanhaalde stonden ze gelijk (zie de lijntjes van de buitenspelcomputer).
 

Atreides

Well-known member
Nou was dat laatste niet zo moeilijk volgens mij bij dit duel...

Het klinkt misschien gek maar in het begin van de samenvatting leek PSV echt heel goed. Aan de commentator hoorde je wel wat anders, dat dan weer wel.
 

JMD

Well-known member
Samenvattingen verbloemen vaak verschrikkelijk veel. Ik denk dat je 99% van alle duels er in een samenvatting van 4-5 minuten er goed uit kan laten zien.
 
Bovenaan