Speelronde 4

PES5

Administrator
Forumleiding
Whopppaaaaa!

Wat een heerlijk duel, maar wat ben ik geschrokken van PSV. Het is totaal geen eenheid en de amgst regeert. Locadia, Bergwijn en Ramselaar wilden drukzetten en Van Ginkel en Hendrix durfden niet. Om over het centrale duo nog maar te zwijgen. Wat is die Luckassen slecht zeg. Ongelooflijk.

Heerenveen speelde frank en vrij, Yuki en Schaars heersten op het middenveld en liepen steeds vrij tussen de linies en Zeneli was totaal ongrijpbaar.

Hansen absoluut sterk gekeept. Wat een rustpunt. Kik Pierie zeer goed en Dumfries met assist nummer. Dit was echt genieten. Het enige is dat je hier gewoon 5 of 6 keer moet scoren.

Joost

Well-known member
Roda is rijp voor de JL.

Dat is wel erg snel geconcludeerd. Tegen Zwolle hadden ze in de eerste helft genoeg kansen om Zwolle op een onoverbrugbare afstand te zeggen. En tegen Vitesse was een puntje verdiend geweest. 0 uit 4 is iets dat iedereen wel verwacht had. Eerlijk gezegd begint ons seizoen pas volgende week.

Hankie

Well-known member
Schors Cocu ook maar hij vindt de rode kaart overdreven en zal de straf niet accepteren. Dat PSV nog door gaat met die man.

Pascallovic

Well-known member
Dat is wel erg snel geconcludeerd. Tegen Zwolle hadden ze in de eerste helft genoeg kansen om Zwolle op een onoverbrugbare afstand te zeggen. En tegen Vitesse was een puntje verdiend geweest. 0 uit 4 is iets dat iedereen wel verwacht had. Eerlijk gezegd begint ons seizoen pas volgende week.
Je lult net zo slap als je aanvoerder.

Max

Administrator
Forumleiding
Speelronde 4

Schors Cocu ook maar hij vindt de rode kaart overdreven en zal de straf niet accepteren. Dat PSV nog door gaat met die man.

Je moet zo'n Cocu gewoon nog een jaar of tien laten bouwen. Diegene die de selectie heeft samengesteld moet je diezelfde tijd gunnen.

Pascallovic

Well-known member
Tegen dezelfde tegenstanders werd vorig jaar 1 punt gehaald met doelcijfers 0-6. Nu geen punten en 3-11.
Kortom er is sprake van mindere prestaties t.o.v. vorig seizoen en jij komt hier een optimistisch verhaal houden.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Chuckie doet dus gewoon mee tegen Feyenoord.

Dat weten anderen hier beter, maar ik dacht dat je bij een directe rode kaart gegeven door een scheidsrechter de schorsing niet tijdelijk wordt opgeheven door procedures.

Ivanhoe

Active member
Dat weten anderen hier beter, maar ik dacht dat je bij een directe rode kaart gegeven door een scheidsrechter de schorsing niet tijdelijk wordt opgeheven door procedures.
Aanklager kan kaart seponeren, gebeurde vorig jaar volgens mij bij Bacuna na rode kaart tegen Feyenoord en volgens mij is ook Castro een keer vrijgesproken in de week nadat de rode kaart was gegeven.

Bovenaan