Speelronde 4

Makanaky

Well-known member
Als we in Europa ooit nog iets willen bereiken als Nederland zijnde, dan moeten we eerst maar eens stoppen met dit soort naief voetbal. Gisteren bij Ajax-Zwolle ook al. We doen gewoon net alsof het middenveld niet bestaat, verdedigen kunnen we sowieso niet, dus zo lang mogelijk en zo snel mogelijk naar voren met die bal. Het is echt lachwekkend. Bij vrijwel alle wedstrijden wordt ongelofelijk naief gevoetbald.

Maar goed, leuk om te zien is het wel.

Enkel na?ef spel gaat uiteindelijk ook op mijn zenuwen werken.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vind de kaart overigens wel een twijfelgevalletje. Wel erg dom en je geeft zo'n Blom aanleiding om rood te kunnen geven.
 

Batigoal

Well-known member
Sjongejonge. Qua creativiteit is Heerenveen bovengemiddeld, maar het afmaken is echt van Hoofdklasse-niveau.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sparta op voorsprong tegen Twente. Prima voorzet van Brogno en Goodwin tikt hem bij de tweede paal binnen.
 
G

Gast

Guest
Huntelaar in Oranje. :duim:

Je had bij rust natuurlijk met 5-0 voor moeten staan, maar gelukkig wordt dit soort gekluns in de Eredivisie zelden afgestraft.



Dat is lang geleden, Pajam! El Khayati is inderdaad een prima speler. Dat heeft ADO goed voor elkaar.

Ha! Ja dat klopt inderdaad :)

Hoop dat we dit seizoen ergens rond de 40+ punten eindigen en een paar mooie potten in Den Haag voorgeschoteld krijgen, meer niet : )
 

Batigoal

Well-known member
Ik hoop dat Sparta gewoon Ache het vertrouwen blijft geven. Die jongen blijft prima overeind in de Eredivisie. Met Volas als backup voor als Ache rust nodig heeft is je bezetting al goed. Je had vorige week al kunnen weten dat je Proschwitz niet nodig hebt.
 
Bovenaan