Speelronde 38, laatste speeldag!

Wie eindigt op de 20e en laatste plaats?

• Jong Ajax

Stemmen: 1 33,3%
  • Jong AZ

Stemmen: 2 66,7%
  • MVV

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    3
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .

Bernardo

Well-known member
Tijd om het uitvak dicht te doen voor clubs die hun eigen supporters niet onder controle hebben.
Ook prima. Cambuur heeft het geprobeerd met een prachtig gastvrij uitvak, heb er zelf een wedstrijd gezeten en prachtig zicht. Kunnen mensen er niet mee omgaan, jammer dan. Ik ben er klaar mee!!

• Leuk
Waarderingen: erka

JMD

Well-known member
Ik vind het met die jongploegen wel lastig overigens, ze moesten erbij komen voor ontwikkeling van de spelers, maar ze worden afgerekend op resultaten. Verder laat Ajax snel spelers doorstromen naar het eerste, dus heb je automatisch mindere spelers bij jong…

Even los van dat de Jong ploegen gewoon uit de competitie moeten en bv Quick boys, rijnsburgse boys enz in de kkd moeten spelen

erka

Well-known member
Ook prima. Cambuur heeft het geprobeerd met een prachtig gastvrij uitvak, heb er zelf een wedstrijd gezeten en prachtig zicht. Kunnen mensen er niet mee omgaan, jammer dan. Ik ben er klaar mee!!

Ik ben echt helemaal klaar met vuurwerk met voetbal. Elke keer is het wel raak. Dan weer heb je een prachtige bekerfinale die vervolgens vanaf de aftrap eerst moet worden stilgelegd en je hele opbouw naar de kloten. Dan weer is het weer massaal vuurwerk op het veld uit onvrede over de club. Dan weer dikke rookbommen uit onvrede over de prestaties. Dan weer massief vuurwerk afschieten op thuisvakken (of andersom). Dan weer is het op het veld gooien naar spelers. Echt, het vergalt mijn hele plezier in Nederlands voetbal kijken.

gevegt

Well-known member
Ik ben echt helemaal klaar met vuurwerk met voetbal. Elke keer is het wel raak. Dan weer heb je een prachtige bekerfinale die vervolgens vanaf de aftrap eerst moet worden stilgelegd en je hele opbouw naar de kloten. Dan weer is het weer massaal vuurwerk op het veld uit onvrede over de club. Dan weer dikke rookbommen uit onvrede over de prestaties. Dan weer massief vuurwerk afschieten op thuisvakken (of andersom). Dan weer is het op het veld gooien naar spelers. Echt, het vergalt mijn hele plezier in Nederlands voetbal kijken.
In Duitsland wordt het ook steeds erger.

Pieros

Well-known member

Eens.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik heb net die rode kaart voor Van Veen bij Eindhoven - Helmond Sport gezien. Wat een belachelijke beslissing zeg, dat was niet eens geel waard. Volstrekt logisch dat hij en Poortvliet zo kwaad waren.

delmaestro

Well-known member
Nou, Vitesse maar snel weer opheffen svp. Flikker die kutsupporters uit de KKD.

Gewoon belachelijk

Wat betreft die kutsupprters uit de KKD flikkeren: heb je helemaal gelijk in. Langgekoesterde droom van iedereen behalve de beleidsbepalers.

Wat betreft Vitesse opheffen: hou lekker je bek joh. Hef je eigen vereniging anders op, en leg het meteen even uit aan de overgrote meerderheid; alle goedwillende fans

delmaestro

Well-known member
Ja, dat vind ik net zo erg.

Ik heb ontiegelijk de schurft aan die debielen uit Groningen, Amsterdam, Arnhem, Den Bosch die de boel verzieken. Met name met vuurwerk en met name door het in thuisvakken te schieten. Kan me niet zwaar genoeg gestraft worden. Weg ermee.
JUIST! DIT DUS!

• Leuk
Waarderingen: erka

erka

Well-known member
Wat betreft Vitesse opheffen: hou lekker je bek joh. Hef je eigen vereniging anders op, en leg het meteen even uit aan de overgrote meerderheid; alle goedwillende fans

Sorry delmaestro dat was te veel emotie. Excuus. Maar we verschillen wel van mening hierover. Maar laten we die discussie maar rusten...die komt vanzelf wel weer.

delmaestro

Well-known member
Sorry delmaestro dat was te veel emotie. Excuus. Maar we verschillen wel van mening hierover. Maar laten we die discussie maar rusten...die komt vanzelf wel weer.

Excuses geaccepteerd. Maar ik vraag me wel af of we echt zo verschillen van mening. Ik interpreteer het namelijk zo dat jij erachter staat dat een club opgeheven kan worden wanneer een klein deel van de supporters zich zo walgelijk gedragen als die losers in ons uitvak gisteren. Dat vind ik moeilijk te geloven...

erka

Well-known member
Excuses geaccepteerd. Maar ik vraag me wel af of we echt zo verschillen van mening. Ik interpreteer het namelijk zo dat jij erachter staat dat een club opgeheven kan worden wanneer een klein deel van de supporters zich zo walgelijk gedragen als die losers in ons uitvak gisteren. Dat vind ik moeilijk te geloven...

Nee, dat bedoelde ik niet, ik koppelde het onterecht aan het hele licentiegedoe.

erka

Well-known member
Kun je juist beter met thuisvakken doen, daar gaat het een stuk vaker mis.

Jazeker, mag van mij ook.

-Vuurwerk afgestoken uit een vak (uit- of thuis) -> volgende keer 1 wedstrijd direct leeghouden
-Vervolgens mag vak weer gebruikt worden
-Dan weer vuurwerk? -> 2 wedstrijden leeghouden

Enzovoorts. Voor de goeden: pech gehad.
Uiteraard ook de daders opsporen en niet zoals nu met een SV van 18 maanden maar direct 5 jaar en bij herhaling 10 jaar.

Bovenaan