erka
Well-known member
Tijd om het uitvak vol te bouwen met netten. Jammer voor de rest
Tijd om het uitvak dicht te doen voor clubs die hun eigen supporters niet onder controle hebben.
Tijd om het uitvak vol te bouwen met netten. Jammer voor de rest
Als ze voorlaatst waren geworden was het toch net zo’n afgang geweest?Okee, de laatste plaats van Jong Ajax is een aanfluiting. Hopelijk grijpt Jordi Cruijff keihard in.
Ook prima. Cambuur heeft het geprobeerd met een prachtig gastvrij uitvak, heb er zelf een wedstrijd gezeten en prachtig zicht. Kunnen mensen er niet mee omgaan, jammer dan. Ik ben er klaar mee!!Tijd om het uitvak dicht te doen voor clubs die hun eigen supporters niet onder controle hebben.
Ook prima. Cambuur heeft het geprobeerd met een prachtig gastvrij uitvak, heb er zelf een wedstrijd gezeten en prachtig zicht. Kunnen mensen er niet mee omgaan, jammer dan. Ik ben er klaar mee!!
In Duitsland wordt het ook steeds erger.Ik ben echt helemaal klaar met vuurwerk met voetbal. Elke keer is het wel raak. Dan weer heb je een prachtige bekerfinale die vervolgens vanaf de aftrap eerst moet worden stilgelegd en je hele opbouw naar de kloten. Dan weer is het weer massaal vuurwerk op het veld uit onvrede over de club. Dan weer dikke rookbommen uit onvrede over de prestaties. Dan weer massief vuurwerk afschieten op thuisvakken (of andersom). Dan weer is het op het veld gooien naar spelers. Echt, het vergalt mijn hele plezier in Nederlands voetbal kijken.
In Duitsland wordt het ook steeds erger.
Ik ben echt helemaal klaar met vuurwerk met voetbal. Elke keer is het wel raak. Dan weer heb je een prachtige bekerfinale die vervolgens vanaf de aftrap eerst moet worden stilgelegd en je hele opbouw naar de kloten. Dan weer is het weer massaal vuurwerk op het veld uit onvrede over de club. Dan weer dikke rookbommen uit onvrede over de prestaties. Dan weer massief vuurwerk afschieten op thuisvakken (of andersom). Dan weer is het op het veld gooien naar spelers. Echt, het vergalt mijn hele plezier in Nederlands voetbal kijken.
Nou, Vitesse maar snel weer opheffen svp. Flikker die kutsupporters uit de KKD.
Gewoon belachelijk
@delmaestro sorry maar heel mijn sympathiek voor Vitesse is weg na vandaag
JUIST! DIT DUS!Ja, dat vind ik net zo erg.
Ik heb ontiegelijk de schurft aan die debielen uit Groningen, Amsterdam, Arnhem, Den Bosch die de boel verzieken. Met name met vuurwerk en met name door het in thuisvakken te schieten. Kan me niet zwaar genoeg gestraft worden. Weg ermee.
Wat betreft Vitesse opheffen: hou lekker je bek joh. Hef je eigen vereniging anders op, en leg het meteen even uit aan de overgrote meerderheid; alle goedwillende fans
Kun je juist beter met thuisvakken doen, daar gaat het een stuk vaker mis.Tijd om het uitvak dicht te doen voor clubs die hun eigen supporters niet onder controle hebben.
Sorry delmaestro dat was te veel emotie. Excuus. Maar we verschillen wel van mening hierover. Maar laten we die discussie maar rusten...die komt vanzelf wel weer.
Ik zag gisteravond de samenvatting bij ESPN. Er werd gejuicht bij de tegentreffer terwijl er geen ADO fans aanwezig waren 😅Bij FC Den Bosch zijn ze helemaal niet zo rouwig om de nederlaag![]()
Excuses geaccepteerd. Maar ik vraag me wel af of we echt zo verschillen van mening. Ik interpreteer het namelijk zo dat jij erachter staat dat een club opgeheven kan worden wanneer een klein deel van de supporters zich zo walgelijk gedragen als die losers in ons uitvak gisteren. Dat vind ik moeilijk te geloven...
Kun je juist beter met thuisvakken doen, daar gaat het een stuk vaker mis.