erka
Well-known member
Tijd om het uitvak vol te bouwen met netten. Jammer voor de rest
Tijd om het uitvak dicht te doen voor clubs die hun eigen supporters niet onder controle hebben.
Tijd om het uitvak vol te bouwen met netten. Jammer voor de rest
Als ze voorlaatst waren geworden was het toch net zo’n afgang geweest?Okee, de laatste plaats van Jong Ajax is een aanfluiting. Hopelijk grijpt Jordi Cruijff keihard in.
Ook prima. Cambuur heeft het geprobeerd met een prachtig gastvrij uitvak, heb er zelf een wedstrijd gezeten en prachtig zicht. Kunnen mensen er niet mee omgaan, jammer dan. Ik ben er klaar mee!!Tijd om het uitvak dicht te doen voor clubs die hun eigen supporters niet onder controle hebben.
Ook prima. Cambuur heeft het geprobeerd met een prachtig gastvrij uitvak, heb er zelf een wedstrijd gezeten en prachtig zicht. Kunnen mensen er niet mee omgaan, jammer dan. Ik ben er klaar mee!!
In Duitsland wordt het ook steeds erger.Ik ben echt helemaal klaar met vuurwerk met voetbal. Elke keer is het wel raak. Dan weer heb je een prachtige bekerfinale die vervolgens vanaf de aftrap eerst moet worden stilgelegd en je hele opbouw naar de kloten. Dan weer is het weer massaal vuurwerk op het veld uit onvrede over de club. Dan weer dikke rookbommen uit onvrede over de prestaties. Dan weer massief vuurwerk afschieten op thuisvakken (of andersom). Dan weer is het op het veld gooien naar spelers. Echt, het vergalt mijn hele plezier in Nederlands voetbal kijken.
In Duitsland wordt het ook steeds erger.