Speelronde 38, laatste speeldag!

Wie eindigt op de 20e en laatste plaats?

• Jong Ajax

Stemmen: 1 33,3%
  • Jong AZ

Stemmen: 2 66,7%
  • MVV

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    3
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .

Bernardo

Well-known member
Tijd om het uitvak dicht te doen voor clubs die hun eigen supporters niet onder controle hebben.
Ook prima. Cambuur heeft het geprobeerd met een prachtig gastvrij uitvak, heb er zelf een wedstrijd gezeten en prachtig zicht. Kunnen mensen er niet mee omgaan, jammer dan. Ik ben er klaar mee!!

• Leuk
Waarderingen: erka

JMD

Well-known member
Ik vind het met die jongploegen wel lastig overigens, ze moesten erbij komen voor ontwikkeling van de spelers, maar ze worden afgerekend op resultaten. Verder laat Ajax snel spelers doorstromen naar het eerste, dus heb je automatisch mindere spelers bij jong…

Even los van dat de Jong ploegen gewoon uit de competitie moeten en bv Quick boys, rijnsburgse boys enz in de kkd moeten spelen

erka

Well-known member
Ook prima. Cambuur heeft het geprobeerd met een prachtig gastvrij uitvak, heb er zelf een wedstrijd gezeten en prachtig zicht. Kunnen mensen er niet mee omgaan, jammer dan. Ik ben er klaar mee!!

Ik ben echt helemaal klaar met vuurwerk met voetbal. Elke keer is het wel raak. Dan weer heb je een prachtige bekerfinale die vervolgens vanaf de aftrap eerst moet worden stilgelegd en je hele opbouw naar de kloten. Dan weer is het weer massaal vuurwerk op het veld uit onvrede over de club. Dan weer dikke rookbommen uit onvrede over de prestaties. Dan weer massief vuurwerk afschieten op thuisvakken (of andersom). Dan weer is het op het veld gooien naar spelers. Echt, het vergalt mijn hele plezier in Nederlands voetbal kijken.

gevegt

Well-known member
Ik ben echt helemaal klaar met vuurwerk met voetbal. Elke keer is het wel raak. Dan weer heb je een prachtige bekerfinale die vervolgens vanaf de aftrap eerst moet worden stilgelegd en je hele opbouw naar de kloten. Dan weer is het weer massaal vuurwerk op het veld uit onvrede over de club. Dan weer dikke rookbommen uit onvrede over de prestaties. Dan weer massief vuurwerk afschieten op thuisvakken (of andersom). Dan weer is het op het veld gooien naar spelers. Echt, het vergalt mijn hele plezier in Nederlands voetbal kijken.
In Duitsland wordt het ook steeds erger.

Bovenaan