Vanavond ben ik Cambuur fan
Helemaal bezig met volgende week als het thuis tegen Roda in de wedstrijd van het jaar moet gebeuren, dan is Telstar uit echt zo’n bananenschil. En zou het maar zo kunnen dat het volgende week nergens meer om gaat voor Groningen.De zenuwen slaan toe bij Groningen?
Ik denk ook niet dat het zenuwen zijn, gewoon de focus op de verkeerde wedstrijd en denken dat je Telstar wel eem oan de zegereeks toevoegt. Niet dus. Dan maar hopen op Cambuur. Of na rust opscherpen. Punt volstaat om het weer in eigen hand te hebben.Echt zenuwen zijn het volgens mij niet maar ze zitten gewoon niet in de wedstrijd. En w.b Willem II is Dordrecht gewoon de sterkste die je momenteel tegen kan komen
Ik denk ook niet dat het zenuwen zijn, gewoon de focus op de verkeerde wedstrijd en denken dat je Telstar wel eem oan de zegereeks toevoegt. Niet dus. Dan maar hopen op Cambuur. Of na rust opscherpen. Punt volstaat om het weer in eigen hand te hebben.
Weet ik, maar als je zelf minimaal gelijkspeelt ben je niet afhankelijk van wat er bij Roda-Cambuur gaat gebeuren. Nu is een goal voor Roda hele dikke paniek.Zolang Roda niet wint, heeft Groningen het altijd in eigen hand.