Wat een oen he?Ah de stadionspeaker. Je hebt maar één taak enzo he.
Ik niet, ik heb een kaartje voor Groningen-Roda, had me erg op die wedstrijd verheugd, droomscenario zo’n finale. Mooi om bij te zijn. Zat me al klaar te maken om hem op ticketswap te zetten.😀Als het 1-0 voor Telstar was gebleven had ik er ook vrede mee gehad
Ik niet, ik heb een kaartje voor Groningen-Roda, had me erg op die wedstrijd verheugd, droomscenario zo’n finale. Mooi om bij te zijn. Zat me al klaar te maken om hem op ticketswap te zetten.😀
Nee hoor, was vast nog wel een Roda fan te vinden geweest die bij die kleine kans op het kampioenschap had willen zijn.Had je er geld bij moeten geven denk ik
Knappe handsbal ook trouwens.Haha de Roda fans die meteen na het eindsignaal het veld op rennen hebben hem wel gejinxt.
Joost zo te lezen ook niet, die is anders altijd zeer kritisch op de scheids. Vlak voor de 2-0 een hele duidelijke handsbal. Scheids zei na afloop sorry en de speler gaf toe dat ie ontsnapte en heel veel geluk had.Geen idee, niks gezien
Perez was inderdaad niet best. Die handsbal had ik aan de andere kant van het stadion nog gezien 😂Joost zo te lezen ook niet, die is anders altijd zeer kritisch op de scheids. Vlak voor de 2-0 een hele duidelijke handsbal. Scheids zei na afloop sorry en de speler gaf toe dat ie ontsnapte en heel veel geluk had.
Bepalend moment dus, ipv de 1-1 valt de 2-0. Maakt voor volgende week niet uit, Groningen moet winnen.
Succes in de nacompetitie Joost.😀
Lijkt me sterk, want van Eijk floot.Perez was inderdaad niet best. Die handsbal had ik aan de andere kant van het stadion nog gezien 😂
Er was dus geen netwerk, ook geen 4G/5GHet internet was slecht....iedereen heeft tegenwoordig toch een smartphone? Hopelijk heeft men nu niet te vroeg gejuigd in Kerkrade.
Stadionspeaker Roda JC maakt fans gek met promotie, maar vergist zich: ‘Ik ben een beetje dom geweest’
Opmerkelijke taferelen in Kerkrade: de stadionspeaker maakte de fans van Roda JC dolblij met promotie naar de eredivisie, maar bleek over onjuiste informatie te beschikken. De beslissing valt volgende week pas in de kraker bij FC Groningen. Willem II promoveerde wél naar het hoogste niveau.www.ad.nl