Speelronde 37

Welke clubs zijn na dit weekend zeker van promotie?

  • Willem II en Roda JC

    Stemmen: 1 11,1%
  • Willem II

    Stemmen: 4 44,4%
  • Beide clubs moeten wachten tot het laatste weekend

    Stemmen: 4 44,4%

  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
Wim Frijns is de naam.

Kan mooi in het rijtje Hilbert van der Duim-Schalke 04-vele wielrenners
 

erka

Well-known member
Maar goed, even los daarvan. Het was natuurlijk dik onverdiend vanavond. Geen moment in de wedstrijd gezeten. Als het 1-0 voor Telstar was gebleven had ik er ook vrede mee gehad, dan maar playoffs en ik gun het Roda ook echt wel. Zij horen ook in de Eredivisie qua club.

Volgende week dus. Groningen moet winnen, Roda heeft aan gelijkspel genoeg en alle politieverloven enzo zijn ingetrokken.
 

erka

Well-known member
Hahahahah "het doelpunt was afgekeurd". Maar er was helemaal geen afgekeurd doelpunt.
 

Abubakari

Well-known member
Als het 1-0 voor Telstar was gebleven had ik er ook vrede mee gehad
Ik niet, ik heb een kaartje voor Groningen-Roda, had me erg op die wedstrijd verheugd, droomscenario zo’n finale. Mooi om bij te zijn. Zat me al klaar te maken om hem op ticketswap te zetten.😀
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

erka

Well-known member
Ik niet, ik heb een kaartje voor Groningen-Roda, had me erg op die wedstrijd verheugd, droomscenario zo’n finale. Mooi om bij te zijn. Zat me al klaar te maken om hem op ticketswap te zetten.😀

Had je er geld bij moeten geven denk ik :D
 

Abubakari

Well-known member
Had je er geld bij moeten geven denk ik :D
Nee hoor, was vast nog wel een Roda fan te vinden geweest die bij die kleine kans op het kampioenschap had willen zijn.
Maar goed, hoeft niet. Het droomscenario komt uit qua seizoensfinale.
 

Bernardo

Well-known member
Haha de Roda fans die meteen na het eindsignaal het veld op rennen hebben hem wel gejinxt.
 

Joost

Well-known member
Wat een magische avond was dit. Ik heb echt veel voetbal gezien maar de sfeer die er vandaag in Kerkrade was was echt ongekend. Nog voor dat er bij ons een bal was getrapt stond Groningen al achter. Roda begon wat nerveus maar drukte Cambuur daarna terug zonder tot een echte kans te komen. Aan de andere kant is het een wonder dat Cambuur niet scoort. Met diezelfde nervositeit begon de tweede helft. Cambuur beter na een omzetting van de Jong maar toen scoorde Ouiassa en ging het dak er af. De paniek was groot daarna maar na de 2-0 was het wel gedaan.

Ondertussen bleef het maar 1-0 in Velsen. Langs het veld verzamelden zich een paar mensen en terwijl er nog 3 minuten te gaan waren in Velsen was het klaar. Een kleine groep ging het veld op maar op de tribune keek iedereen maar naar zijn telefoon. Het netwerk kon het totaal niet aan dus niemand had beeld. Vrijwel direct scoorde Groningen en droop iedereen op het veld af. En toen kwam Frijns met zijn mededeling. Totaal onbegrip op de tribunes want niemand kreeg melding van een goal. Verbijstering om me heen. Vooral ook ongeloof. En dat werd bevestigd door Frijns twee minuten later.

Enfin. Dan doen we het maar volgende week.

Maar vast; Jordens Peters. Wat een held.
Na jaren van misere komt hij binnen als een relatief onervaren algemeen directeur. We staan te stuntelen voor 4500 man en zijn doel was het stadion weer vol krijgen. En waar het met Streppel eerst crescendo en daarna dramatisch ging bleef hij maar hameren op het grotere verhaal. En wat een gelijk heeft-ie. Als we volgende week promoveren is Peters degene die het luidst toegezongen moet worden.
 

Abubakari

Well-known member
Geen idee, niks gezien
Joost zo te lezen ook niet, die is anders altijd zeer kritisch op de scheids. Vlak voor de 2-0 een hele duidelijke handsbal. Scheids zei na afloop sorry en de speler gaf toe dat ie ontsnapte en heel veel geluk had.
Bepalend moment dus, ipv de 1-1 valt de 2-0. Maakt voor volgende week niet uit, Groningen moet winnen.
Succes in de nacompetitie Joost.😀
 

Joost

Well-known member
Joost zo te lezen ook niet, die is anders altijd zeer kritisch op de scheids. Vlak voor de 2-0 een hele duidelijke handsbal. Scheids zei na afloop sorry en de speler gaf toe dat ie ontsnapte en heel veel geluk had.
Bepalend moment dus, ipv de 1-1 valt de 2-0. Maakt voor volgende week niet uit, Groningen moet winnen.
Succes in de nacompetitie Joost.😀
Perez was inderdaad niet best. Die handsbal had ik aan de andere kant van het stadion nog gezien 😂
 

Bernardo

Well-known member
Die tweede goal is wel typerend voor Cambuur dit seizoen. Wat een kut verdediging. De reeks na de winterstop is echt om te janken, maar 4x gewonnen in de competitie. Voor het eerst sinds 2007/2008 geen play offs of kampioenschap in de jaren dat Cambuur in de eerste divisie speelde.

Het is dat we volgende week afscheid nemen van dit stadion...
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Het internet was slecht....iedereen heeft tegenwoordig toch een smartphone? Hopelijk heeft men nu niet te vroeg gejuigd in Kerkrade.

 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het internet was slecht....iedereen heeft tegenwoordig toch een smartphone? Hopelijk heeft men nu niet te vroeg gejuigd in Kerkrade.

Er was dus geen netwerk, ook geen 4G/5G
 

JMD

Well-known member
Veel last minute goals gisteravond die van belang waren… niet alleen bij Willem II en gron8ngen, maar ook bij ADO en de graafschap, die daardoor nu qua punten gelijk staan. Overigens spelen die alleen nog om wie bij de eerste po ronde eerst uit mag spelen, want de graafschap en ADO spelen tegen elkaar. Voor de laatste twee plekken is het ook spannender geworden tussen nac, Emmen en mvv. En omdat de top drie van periode vier al een periode heeft gaat de eindstand van periode vier geen invloed hebben op wie mag deelnemen aan de po..
 
Bovenaan