Mario
Well-known member
Het blijft wel Limburg natuurlijk.Er was dus geen netwerk, ook geen 4G/5G
Het blijft wel Limburg natuurlijk.Er was dus geen netwerk, ook geen 4G/5G
Ik zou niet blijven wrijven in deze vlek, je maakt jezelf nog belachelijker.Het blijft wel Limburg natuurlijk.
Laten we het hopen. Als het afgelopen was dan had ik het begrepen.Is veld betreden in Limburg eigenlijk ook stadionverbod? Dacht dat dat iets landelijks was.
Als 16.000 mensen op een kluitje allemaal op hun telefoontje zitten kun je nog zo'n netwerk hebben, maar dat werkt dan echt niet meer.Het internet was slecht....iedereen heeft tegenwoordig toch een smartphone? Hopelijk heeft men nu niet te vroeg gejuigd in Kerkrade.
Stadionspeaker Roda JC maakt fans gek met promotie, maar vergist zich: ‘Ik ben een beetje dom geweest’
Opmerkelijke taferelen in Kerkrade: de stadionspeaker maakte de fans van Roda JC dolblij met promotie naar de eredivisie, maar bleek over onjuiste informatie te beschikken. De beslissing valt volgende week pas in de kraker bij FC Groningen. Willem II promoveerde wél naar het hoogste niveau.www.ad.nl
Ik niet, ik heb een kaartje voor Groningen-Roda, had me erg op die wedstrijd verheugd, droomscenario zo’n finale. Mooi om bij te zijn. Zat me al klaar te maken om hem op ticketswap te zetten.😀
Kan er nu flink mee cashen.Had je er geld bij moeten geven denk ik
Kan er nu flink mee cashen.
Ik heb zowel voor uit als thuisvak kaartjes. Waar kan ik cashen😱Ze doen al 1400 euro per kaartje