Speelronde 34

Speelronde 34


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
De redenering van Joost is wel lekker goedkoop. Volgende keer als Ajax Nijhuis krijgt ga ik ook roepen dat de KNVB wil dat Ajax punten inlevert, aangezien Ajax cijfermatig de meeste punten verspeelt als hij fluit. De rest van Nederland mag lekker als Nijhuis Ajax eens niet fluit bij de KNVB klagen dat ze pro-Ajax zijn door Nijhuis niet aan te stellen.

Jullie zijn door de KNVB in de race gehouden doordat ze Blom vorige week hebben ingezet.
 

Eresd?g?

Banned
Zijn we al beetje zenuwachtig, mannen uit Rotterdam? Ik ga het vanmiddag rustig allemaal bekijken. Ons seizoen is sowieso al geslaagd met finale E.L. Succes met zn allen. In gun het jullie en heb er ook vertrouwen in dat Feyenoord zal winnen vanmiddag.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zijn we al beetje zenuwachtig, mannen uit Rotterdam? Ik ga het vanmiddag rustig allemaal bekijken. Ons seizoen is sowieso al geslaagd met finale E.L. Succes met zn allen. In gun het jullie en heb er ook vertrouwen in dat Feyenoord zal winnen vanmiddag.

Behoorlijk goed geslapen vannacht. Maar sinds ik wakker ben echt ontzettend nerveus. Ik hoop zo ontzettend dat het gewoon gebeurt vanmiddag!
 

ALenstra

Well-known member
Als het fout gaat in Rotterdam dan hebben veel Feyenoorders voor jaren aan therapie nodig om er bovenop te komen.
 

Eresd?g?

Banned
Als het fout gaat in Rotterdam dan hebben veel Feyenoorders voor jaren aan therapie nodig om er bovenop te komen.
Zou ook eigenlijk niet eerlijk zijn. 33 duels nr 1 en dan zouden ze t op laatste speeldag weggeven. Ik geloof daar niet in. Ze winnen en worden kampioen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Allemaal leuk en aardig, dat Feyenoord/Ajax gedoe, maar we hopen natuurlijk allemaal dat NEC en/of Sparta Roda de play-offs in gooit.
 

Mario

Well-known member
Ik ga vanmiddag in de tuin zitten, dan merk ik vanzelf wel wie kampioen is geworden.
 

Batigoal

Well-known member
Ik voel geen enkele spanning. Dat ga ik wel wezen voor de EL-finale, hoewel ik vind dat ons seizoen wat dat betreft geslaagd is. Dan moeten we met de huidige kern maar volgend seizoen kampioen worden.

Al hoop ik stiekem dat Armenteros het vanmiddag op zijn heupen heeft en zich wil revancheren in de Kuip.
 

Abubakari

Well-known member
Het "100% zeker dat Feyenoord het thuis wel afmaakt" sfeertje is gecree?rd, dus uit bij Willem II winnen en we zijn kampioen.:D

Ik zou het geweldig vinden mocht Ajax het nog redden, maar aan de andere kant gun ik het de Feyenoorders die ik goed ken ook totaal niet dat het nu nog mis gaat. Met de EL Finale in het vooruitzicht en de (toch stiekem wel) verwachting dat Feyenoord het vanmiddag wel afmaakt in eigen Kuip zal de teleurstelling niet groot zijn. Tenzij Feyenoord niet wint en Ajax ook niet, dan heb ik alsnog de hel in. Verder kun je als Ajacied wel gaan kijken naar Roda en Willem II thuis (en/of Excelsior uit) maar die uitglijders heeft Feyenoord ook gehad tegen Sparta, Eagles en Excelsior. Al blijft het altijd balen als je (net) naast de titel grijpt.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb de knoop doorgehakt, ik blijf er niet voor thuis. Om 14.00 is Forward-Assen, ben ik 16.00 weer thuis, kan ik dan de ontknoping zien mocht het nog spannend zijn qua Ajax en Feyenoord. Blijf ik er speciaal voor thuis staat Feyenoord straks in no time 2-0 voor en is het een verloren middag, blijf ik er niet voor thuis heb ik sowieso een mooi middagje amateurvoetbal gezien ?n kan ik de ontknoping nog zien. Overigens is Forward-Assen waarschijnlijk ook een kampioenswedstrijd, Assen heeft aan een punt genoeg om kampioen in 2L te worden. Maar dat terzijde.
 
Bovenaan