Speelronde 34

Speelronde 34


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Ik hoop dat Cocu nu een keer een aantal jong talenten inzet daar ze om niets meer spelen.
 

SanMark.

Well-known member

maxresdefault.jpg
 

De Wolf

Well-known member
Een goede keuze.

Door de indeling van scheidsrechters eerdere speelrondes en de afwezigheid van sommige scheidsrechters bleven er nagenoeg geen grote kandidaten meer over om Feyenoord en Ajax te fluiten. Uiteindelijk fluit Highler Feyenoord en de G?z?b?l?k Ajax.

Gozubuyuk en Ajax in uitduels is niet echt een geweldige combinatie dit seizoen
 

JMD

Well-known member
Opvallend weinig valt er nog te beslissen morgen, er zijn wel eens jaren geweest waarin overal nog beslissingen konden vallen. Wel is het natuurlijk voor het 2e jaar op rij dat de titel op de slotdag beslist wordt. In totaal is dat de 8e keer in de 21e eeuw. (2002, 2003, 2007, 2008, 2010, 2011, 2016, 2017)

De livestanden + huidige standen. De puntenaantallen kloppen niet met de huidige stand, iedereen heeft al 1 punt gekregen vanwege de 0-0 stand.

Willem II – Ajax 0-0
Feyenoord – Heracles Almelo 0-0
FC Twente – FC Groningen 0-0
SC Heerenveen – NEC 0-0
Go Ahead Eagles – Sparta R. 0-0
Vitesse – Roda JC 0-0
ADO Den Haag – Excelsior 0-0
AZ – FC Utrecht 0-0
PSV – PEC Zwolle 0-0

Om de landstitel
1) Feyenoord 80 (+59)
2) Ajax 79 (+54)
Feyenoord – Heracles Almelo 0-0
Willem II – Ajax 0-0

Om de laatste PO-plekken Europees Voetbal
8) SC Heerenveen 44 (+3)
9) Heracles Almelo 44 (0)
10) FC Groningen 41 (+2)
Plaats 8 en 9 geven recht op deelname aan de playoffs
SC Heerenveen – NEC 0-0
Feyenoord – Heracles Almelo 0-0
FC Twente – FC Groningen 0-0

Om PO-degradatie en rechtstreekse degradatie
15) Roda JC 34 (-22)
16) Sparta R. 32 (-21)
17) NEC 32 (-29)
Vitesse – Roda JC 0-0
Go Ahead Eagles – Sparta R. 0-0
SC Heerenveen – NEC 0-0
 

Joost

Well-known member
Joost hou eens op, je maakt je zelf compleet belachelijk.

Hoezo? Het is overduidelijk dan de KNVB met de aanstelling van scheidsrechters rekening houdt met vorige incidenten. Ik heb geen idee hoe dat exact met andere clubs zit maar bijvoorbeeld Nijhuis en Van Boekel zijn jarenlang niet in Kerkrade geweest.

Sinds zijn 'rentree' heeft Nijhuis Roda weer regelmatig gefloten maar sinds die wedstrijd tegen Heerenveen niet meer, dat patroon is overduidelijk. En dan precies op de laatste speeldag, als er voor ons nog alles op het spel staat wordt Nijhuis op de wedstrijd gezet. Dat vind ik gewoon raar.

Ik vel helemaal geen oordeel over zijn optreden vooraf, ik vind het alleen heel opmerkelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nijhuis kon Ajax en Feyenoord dit weekend al niet fluiten wegens te recent. Zo zullen er nog wel wat potjes zijn. Op een bepaald moment hou je geen scheidsrechter meer over die Roda JC kan fluiten. Bovendien valt het dit keer mee dat hij niet helemaal naar Kerkrade moet.
 

Pascallovic

Well-known member
De redenering van Joost is wel lekker goedkoop. Volgende keer als Ajax Nijhuis krijgt ga ik ook roepen dat de KNVB wil dat Ajax punten inlevert, aangezien Ajax cijfermatig de meeste punten verspeelt als hij fluit. De rest van Nederland mag lekker als Nijhuis Ajax eens niet fluit bij de KNVB klagen dat ze pro-Ajax zijn door Nijhuis niet aan te stellen.
 
Bovenaan