Speelronde 33

Wat gebeurd er deze ronde?


  • Totaal aantal stemmers
    13

Reinoud

Well-known member
Gaat niet gebeuren. Twente kan niet stijgen en dalen. Die gaat zich allemaal sparen voor de play off. AZ en Ajax knallen er bovenop en gaan ruim winnen.

AZ gaat PSV keihard straffen. Ik denk dubbele cijfers. 10-0 denk ik. PSV speelde vandaag weer als een veteranen team. Konden er helemaal niets van. Geen lijn geen tactiek. Ze mogen zich wat mij betreft kapot schamen. V Nistelrooy, Sangare, Veerman, Simons en van Aanholt. Wat mij betreft mogen Braintwaith en Ramalho per direct ontslagen worden. Net zoals de Jong, Simons en Silva.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Waar kan ik tekenen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waar kan ik tekenen?

Gefeliciteerd met die tweede plaats!

Die Simons kan volgens mij best redelijk voetballen. Misschien moet hij het eens bij Feyenoord proberen. Als hij toch wordt ontslagen bij PSV, lijkt het mij een prima speler om erbij te hebben.
 

stc

Well-known member
Gefeliciteerd met die tweede plaats!

Die Simons kan volgens mij best redelijk voetballen. Misschien moet hij het eens bij Feyenoord proberen. Als hij toch wordt ontslagen bij PSV, lijkt het mij een prima speler om erbij te hebben.
Het is gewoon een keihard schandaal wat er daar gebeurt in Eindhoven.

Hopelijk hebben Brandts en Ernie een plan liggen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Forza AZ

Well-known member
Voor de laatste play-off plek kan het ook nog alle kanten op met Heerenveen-Go Ahead en Cambuur-RKC:

-Heerenveen heeft genoeg aan winst, of aan een gelijkspel als RKC niet met minimaal 0-2 wint.
-RKC heeft genoeg aan winst als Heerenveen verliest, en moet met minimaal 0-2 winnen als Heerenveen gelijk speelt
-Go Ahead moet winnen en hopen dat RKC niet wint
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is gewoon een keihard schandaal wat er daar gebeurt in Eindhoven.

Hopelijk hebben Brandts en Ernie een plan liggen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Ernie Brandts zou idd de sleutel tot het succes zijn. Die wist zelfs Europees voetbal te halen met NAC. Moet je zien waar NAC nu staat zonder hem…
 

Miramar

Well-known member
Gaat niet gebeuren. Twente kan niet stijgen en dalen. Die gaat zich allemaal sparen voor de play off. AZ en Ajax knallen er bovenop en gaan ruim winnen.

AZ gaat PSV keihard straffen. Ik denk dubbele cijfers. 10-0 denk ik. PSV speelde vandaag weer als een veteranen team. Konden er helemaal niets van. Geen lijn geen tactiek. Ze mogen zich wat mij betreft kapot schamen. V Nistelrooy, Sangare, Veerman, Simons en van Aanholt. Wat mij betreft mogen Braintwaith en Ramalho per direct ontslagen worden. Net zoals de Jong, Simons en Silva.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Gullie kent bij ons de wisselspelers ophalen voor weinig.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Voor de laatste play-off plek kan het ook nog alle kanten op met Heerenveen-Go Ahead en Cambuur-RKC:

-Heerenveen heeft genoeg aan winst, of aan een gelijkspel als RKC niet met minimaal 0-2 wint.
-RKC heeft genoeg aan winst als Heerenveen verliest, en moet met minimaal 0-2 winnen als Heerenveen gelijk speelt
-Go Ahead moet winnen en hopen dat RKC niet wint
Benieuwd wie er 8e wil worden.

Je weet nu al dat Heerenveen met 0-2 verliest. Gewoon, standaard uitslag
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zie die goals van PSV, maar daar wordt de alom bewierookte Van Aanholt toch twee keer flink te kakken gezet bij de 1-2 en de 1-3.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ik zie die goals van PSV, maar daar wordt de alom bewierookte Van Aanholt toch twee keer flink te kakken gezet bij de 1-2 en de 1-3.
En ramalho ging flink de fout in bij de 1-1… het was verdedigen op pupillen niveau vanmiddag, zoals wel vaker dit seizoen…

[leomode] als we wel een goede verdediging hadden gehad worden we met twee vingers in de neus kampioen [\leomode] ;)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En ramalho ging flink de fout in bij de 1-1… het was verdedigen op pupillen niveau vanmiddag, zoals wel vaker dit seizoen…
Ja, maar Ramalho daar wisten we al van dat hij niet zo goed is. Van Aanholt werd de laatste weken in het rijtje met Simons, Veerman en Benitez gezet als de bepalende spelers die het hart moeten vormen van het vernieuwde PSV richting volgend seizoen. Dan vond ik die twee fouten wel opvallend.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Mario

Well-known member
Gefeliciteerd met die tweede plaats!

Die Simons kan volgens mij best redelijk voetballen. Misschien moet hij het eens bij Feyenoord proberen. Als hij toch wordt ontslagen bij PSV, lijkt het mij een prima speler om erbij te hebben.
Als van Nistelrooij ontslagen wordt kan hij ook meteen bij jullie tekenen, of hebben jullie toch liever Dirk Kuijt?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als van Nistelrooij ontslagen wordt kan hij ook meteen bij jullie tekenen, of hebben jullie toch liever Dirk Kuijt?

Lijkt mij een prima assistent voor de Feyenoord Vrouwen 1. Maar goed, het lijkt mij onwaarschijnlijk dat PSV hem op straat zet. Met degradatiemateriaal heeft hij toch goed gedaan.
 

Mario

Well-known member
Lijkt mij een prima assistent voor de Feyenoord Vrouwen 1. Maar goed, het lijkt mij onwaarschijnlijk dat PSV hem op straat zet. Met degradatiemateriaal heeft hij toch goed gedaan.
Sowieso een verassende top 3 dit jaar. Iedereen had AZ daar verwacht.
 

Jef400

Well-known member
Ik zit nu de beelden van PSV te kijken. Maar welke blinde VAR vind dat een pingel? Daar fluit je op het middenveld ook niet voor..
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zit nu de beelden van PSV te kijken. Maar welke blinde VAR vind dat een pingel? Daar fluit je op het middenveld ook niet voor..

Blijft willekeur. De lijn zou zijn dat het echt 100% fout zou zijn om hem niet te geven. In Emmen raakte Te Wierik enkel de enkel van Idrissi. Veldmate bracht Danilo uit evenwicht onreglementair. Daar was het kennelijk 10% en 30% geen pingel en grijpt de VAR niet in, maar hoezo hier wel waar het juist eerder geen pingel is?!

Kan Ajax haar CL ticket kosten en Heerenveen haar playoff ticket.
 
Bovenaan