Speelronde 33

Wat gebeurd er deze ronde?


  • Totaal aantal stemmers
    13

De Wolf

Well-known member
Kampioen en directe degradanten zijn bekend.
Wat er nog kan gebeuren: Zie Poll

Lekker om Zondag,14.30 uur:

FC Emmen - Feyenoord - 821
PSV - sc Heerenveen - 822
Ajax - FC Utrecht - 823
NEC - AZ - 824
RKC Waalwijk - FC Twente - 825
Sparta R'dam - SC Cambuur - 826
Go Ahead Eagles - FC Volendam - 827
Excelsior - Fortuna Sittard - 828
Vitesse - FC Groningen - 828
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Groningen neemt geen supporters mee naar Arnhem en speelt volgende week in een leeg stadion...
 

Abubakari

Well-known member
Mis je als seizoenkaarthouder de laatste 3 thuiswedstrijden. Denk trouwens dat je Sparta thuis rustig met publiek kunt spelen.
Zoveel zal daar denk ik niet meer gebeuren.
 

De Wolf

Well-known member
Mis je als seizoenkaarthouder de laatste 3 thuiswedstrijden. Denk trouwens dat je Sparta thuis rustig met publiek kunt spelen.
Zoveel zal daar denk ik niet meer gebeuren.
Zolang de ettertjes van Z nog naar binnen kunnen vrees ik dat het binnen 10 minuten is afgelopen.
 

Abubakari

Well-known member
Las net een stuk daarover en de hooligans willen inderdaad blijven rellen om hun eis (bestuur moet weg) kracht bij te zetten.
Mooi klaar mee.
 

Bernardo

Well-known member
Groningen neemt geen supporters mee naar Arnhem en speelt volgende week in een leeg stadion...
En dan moeten de straffen van de KNVB nog komen, vrees voor de goedwillende supporters dat ze de eerste wedstrijd(en) in KKD ook kunnen missen.
 

Abubakari

Well-known member
Denk dat dat wel wat mee zal vallen. Groningen is al zwaar genoeg gestraft en je kunt je in alle redelijkheid afvragen wat je als club hieraan kunt doen?
Hier helpt maar 1 ding, meldplicht en zware straffen. Nou, zware straffen gaat al niet gebeuren want het veld oplopen is niet strafbaar, dus dat wordt hooguit een boete voor geen id kunnen tonen.
 

erka

Well-known member
Denk dat dat wel wat mee zal vallen. Groningen is al zwaar genoeg gestraft en je kunt je in alle redelijkheid afvragen wat je als club hieraan kunt doen?
Hier helpt maar 1 ding, meldplicht en zware straffen. Nou, zware straffen gaat al niet gebeuren want het veld oplopen is niet strafbaar, dus dat wordt hooguit een boete voor geen id kunnen tonen.

Ze hebben die criminelen veel te lang gedoogd in het stadion en kunnen nu eigenlijk niet meer corrigeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

stc

Well-known member
PSV zal uit een ander vaatje moeten tappen tegen SC Heerenveen. Ze kunnen niet zo spelen als tegen Fortuna Sittard. Hopelijk winnen ze gewoon, zodat ze plaats 2 vast hebben. Dan kunnen ze de laatste wedstrijd de derde keeper opstellen.
 

JFK

Well-known member
Maar als PSV niet uit dat andere vaatje gaat tappen, dan gaan ze er met 0-3 af.
Dan heb je nog speelronde 34 tegen AZ.
Die derde keeper kan het dus wel vergeten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

stc

Well-known member
Maar als PSV niet uit dat andere vaatje gaat tappen, dan gaan ze er met 0-3 af.
Dan heb je nog speelronde 34 tegen AZ.
Die derde keeper kan het dus wel vergeten.
Misschien wel, misschien niet. We gaan het zien. Alleen SC Heerenveen heeftL wij zijn niet bang, want Bruma is erbij.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ben ik de enige die er inmiddels automatisch vanuit gaat dat er niks van klopt als de Telegraaf het als enige meldt?
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
Ben ik de enige die er inmiddels automatisch vanuit gaat dat er niks van klopt als de Telegraaf het als enige meldt?
Ja. Er moet echt iets aan de hand zijn bij PSV anders brengen de kenners van deze krant dit niet.
 

Abubakari

Well-known member
Volgens de Telegraaf bereid Wesley Sneijder een coup voor bij Ajax en wordt Sneijder assistent trainer onder Fatih Terim.
 
Bovenaan