Speelronde 33

Wat gebeurd er deze ronde?


  • Totaal aantal stemmers
    13

De Wolf

Well-known member
Toch nog een beetje super sunday. Verder alleen de stijd om plek 8 interessant.
Go Ahead en Heerenveen mogen tegen elkaar. RKC heeft een makkie tegen Cambuur.
 

Mario

Well-known member
Terwijl alle spelers al door stc zijn weggestuurd en uit tegen de eigenlijke kampioen. Jullie moeten hopen dat FC Twente haar sportieve plicht doet.
De druk ligt wel bij AZ nu, dat lijkt me logisch. Behalve de weggestuurde spelers, wordt van Nistelrooij ook nog ontslagen. Dat wordt een uitdaging voor Ernst Faber.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een heerlijke middag. En bedankt Feyenoord!

HANDHAVING!!!
Van harte gefeliciteerd! Mooie beelden vanaf Woudestein. Had mezelf dat uitje eigenlijk moeten gunnen. Maar goed, desalniettemin blij dat Excelsior erin blijft! Hopelijk is er wel komende zomer wat meer mogelijk qua versterkingen, zodat er volgend seizoen wat beter gevoetbald kan worden. Want dat afbraakvoetbal leek in de tweede seizoenshelft nergens op.
 

JMD

Well-known member
Na de 2-3 bleek psv ineens wel te kunnen aanvallen… Heerenveen verdiende meer vandaag en wat dit psv in de cl te zoeken heeft weet ik niet. Dat ene puntje kan nog belangrijk zijn, punt volstaat nu in Alkmaar, voetbalt net anders, maar ook dat gaan we niet halen… we moeten hopen op hulp uit het oosten…
 

stc

Well-known member
Terwijl alle spelers al door stc zijn weggestuurd en uit tegen de eigenlijke kampioen. Jullie moeten hopen dat FC Twente haar sportieve plicht doet.
Gaat niet gebeuren. Twente kan niet stijgen en dalen. Die gaat zich allemaal sparen voor de play off. AZ en Ajax knallen er bovenop en gaan ruim winnen.

AZ gaat PSV keihard straffen. Ik denk dubbele cijfers. 10-0 denk ik. PSV speelde vandaag weer als een veteranen team. Konden er helemaal niets van. Geen lijn geen tactiek. Ze mogen zich wat mij betreft kapot schamen. V Nistelrooy, Sangare, Veerman, Simons en van Aanholt. Wat mij betreft mogen Braintwaith en Ramalho per direct ontslagen worden. Net zoals de Jong, Simons en Silva.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bovenaan