Speelronde 32

Wat geef je met moederdag?


  • Totaal aantal stemmers
    12

erka

Well-known member
Ik zei het toch, Groningen pakt dit seizoen geen punt meer. Wat een gepruts.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat is dat Twente een ordinaire schopploeg, zeg. Ook in het begin toen het nog 0-0 was, dus het komt niet alleen doordat ze slecht tegen hun verlies kunnen. Maarja, die Kamphuis trad er ook niet tegen op. Die trok liever de gele kaart als iemand er wat van zei.
Overigens staan we op het moment van schrijven 6 punten van de play-offs om promotie/degradatie en 4 punten van de play-offs voor Europees voetbal.
Wat moet Flemming kosten?
 

gevegt

Well-known member
Wat is dat Twente een ordinaire schopploeg, zeg. Ook in het begin toen het nog 0-0 was, dus het komt niet alleen doordat ze slecht tegen hun verlies kunnen. Maarja, die Kamphuis trad er ook niet tegen op. Die trok liever de gele kaart als iemand er wat van zei.
Overigens staan we op het moment van schrijven 6 punten van de play-offs om promotie/degradatie en 4 punten van de play-offs voor Europees voetbal.
Fortuna deed niets anders dan provoceren. Dat mag natuurlijk zolang de scheids dat toestaat. Net als zo'n beetje de hele wedstrijd tijdrekken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Fortuna Sittard wint en zet daarmee een belangrijke stap naar handhaving. Voor FC Twente kan dit een dure nederlaag worden, want AZ kan morgen over Twente heen gaan, moet wel van Ajax winnen, dus de kans is niet erg groot.

Feyenoord kan morgen met winst op PSV zich verzekeren van minimaal plek 3.

Gelijkspel lijkt mij gezien het doelsaldo ook wel genoeg, maar laten we idd morgen maar winnen.
 

Maasveld

Well-known member
Ik was toch niet negatief, als we woensdag verliezen van Willem II kunnen we zomaar in PO degradatie komen met deze uitslagen.
Sparta moet thuis van Zwolle en uit bij Heracles winnen, Fortuna moet 4 pakken uit Vitesse thuis en NE uit, Heracles-RKC moet dan een overwinning voor Heracles of een gelijkspel worden en RKC moet dan weer uit bij AZ winnen. En jullie moeten 2 keer verliezen. Dat zijn nogal wat variabelen.
 

Bernardo

Well-known member
Sparta moet thuis van Zwolle en uit bij Heracles winnen, Fortuna moet 4 pakken uit Vitesse thuis en NE uit, Heracles-RKC moet dan een overwinning voor Heracles of een gelijkspel worden en RKC moet dan weer uit bij AZ winnen. En jullie moeten 2 keer verliezen. Dat zijn nogal wat variabelen.
De bal is rond!
 

BlauwVinger

Well-known member
Ik hou een sprankje hoop op het ontlopen van directe degradatie, ongeacht de laatste thuiswedstrijd tegen PSV.

Voorts diende zich dit weekend opnieuw de noodzaak aan om het gezelsschapsspel 'mikado' uitsluitend nog te leveren met een VAR-reglement en huiskamer-drone.

Als van de premisse uitgegaan mag worden dat over een heel seizoen gesproken bij elke club 'voors' en 'tegens' bij VAR-besluiten elkaar opheffen is een motief benoemd om tegen de technologische en geometrische ingreep va(a)rwel te zeggen. Ook schiet het haar doel voorbij als het menselijke oog niet in staat is om na vier minuten staren nog steeds niet tot een besluit te komen.
 

stc

Well-known member
De wedstrijd van vanmiddag kan maar beter schriftelijk worden afgedaan. PSV heeft helemaal niets te zoeken in Rotterdam. Ik ga uit van wederom een afstraffing in de Kuip.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De wedstrijd van vanmiddag kan maar beter schriftelijk worden afgedaan. PSV heeft helemaal niets te zoeken in Rotterdam. Ik ga uit van wederom een afstraffing in de Kuip.

Laat het wel even weten. Moet nog even wat werk afronden, maar wel van plan om vandaag te gaan.
 

Batigoal

Well-known member
Je ziet gelijk het verschil met Fraser bij Sparta. Gewoon normaal doen en je twee beste spelers, Mijnans en Namli, opstellen. Verdedigen misschien niet zoveel mee, maar ze zijn tenminste wel in staat om kansen te creëren. En dat loont direct.

Maar wat enorm spannend onderin zeg.
 

Maasveld

Well-known member
Je ziet gelijk het verschil met Fraser bij Sparta. Gewoon normaal doen en je twee beste spelers, Mijnans en Namli, opstellen. Verdedigen misschien niet zoveel mee, maar ze zijn tenminste wel in staat om kansen te creëren. En dat loont direct.

Maar wat enorm spannend onderin zeg.
Daarom zou het mooi zijn als Ajax vandaag kampioen wordt, kan de volledig focus op degradatiestrijd komen te liggen.
 
Bovenaan