Ja, in principe kan het, maar de kans lijkt me heel erg klein, temeer er nog 3 andere ploegen tussen jullie en plek 16 in staan.Ik was toch niet negatief, als we woensdag verliezen van Willem II kunnen we zomaar in PO degradatie komen met deze uitslagen.
Bij Cambuur is niks onmogelijk, zie 5 mei 2019.Ja, in principe kan het, maar de kans lijkt me heel erg klein, temeer er nog 3 andere ploegen tussen jullie en plek 16 in staan.
Heracles moet nog tegen RKC en Sparta, Sparta moet nog tegen PEC, RKC nog naar AZ... Die gaan echt niet allemaal over jullie heen.
Plus dat dan Willem II, PEC en SParta 9 punten op 9 moeten halen.
was dat dat dubbele duel tegen Dordrecht???Bij Cambuur is niks onmogelijk, zie 5 mei 2019.
Denk dat het voor PEC nog wel gaat uitmaken hoe het met PSV zit in de slotronde. Als Ajax dan al kampioen is en PSV zeker 2e is is dat zeer gunstig. Wel moet PEC woensdag nu echt winnen bij Sparta.Ik vrees dat PEC nu is gedegradeerd.
Als het zo gaat als dit weekend, is het gewoon gedaan.Denk dat het voor PEC nog wel gaat uitmaken hoe het met PSV zit in de slotronde. Als Ajax dan al kampioen is en PSV zeker 2e is is dat zeer gunstig. Wel moet PEC woensdag nu echt winnen bij Sparta.