Speelronde 32

Wat geef je met moederdag?


  • Totaal aantal stemmers
    12

JMD

Well-known member
Fortuna Sittard 1-2 voor bij Twente, Willem II 2-0 voor tegen Heracles. Als het zo doorgaat kan die 1-1 van Cambuur van gisteravond nog wel eens pijnlijk worden voor RKC
 

JMD

Well-known member
Fortuna Sittard wint en zet daarmee een belangrijke stap naar handhaving. Voor FC Twente kan dit een dure nederlaag worden, want AZ kan morgen over Twente heen gaan, moet wel van Ajax winnen, dus de kans is niet erg groot.

Feyenoord kan morgen met winst op PSV zich verzekeren van minimaal plek 3.
 

Bernardo

Well-known member
Ik was toch niet negatief, als we woensdag verliezen van Willem II kunnen we zomaar in PO degradatie komen met deze uitslagen.
 

JMD

Well-known member
Ik was toch niet negatief, als we woensdag verliezen van Willem II kunnen we zomaar in PO degradatie komen met deze uitslagen.
Ja, in principe kan het, maar de kans lijkt me heel erg klein, temeer er nog 3 andere ploegen tussen jullie en plek 16 in staan.
Heracles moet nog tegen RKC en Sparta, Sparta moet nog tegen PEC, RKC nog naar AZ... Die gaan echt niet allemaal over jullie heen.
Plus dat dan Willem II, PEC en SParta 9 punten op 9 moeten halen.
 

Bernardo

Well-known member
Ja, in principe kan het, maar de kans lijkt me heel erg klein, temeer er nog 3 andere ploegen tussen jullie en plek 16 in staan.
Heracles moet nog tegen RKC en Sparta, Sparta moet nog tegen PEC, RKC nog naar AZ... Die gaan echt niet allemaal over jullie heen.
Plus dat dan Willem II, PEC en SParta 9 punten op 9 moeten halen.
Bij Cambuur is niks onmogelijk, zie 5 mei 2019.
 

Lu.

Member
Wat is dat Twente een ordinaire schopploeg, zeg. Ook in het begin toen het nog 0-0 was, dus het komt niet alleen doordat ze slecht tegen hun verlies kunnen. Maarja, die Kamphuis trad er ook niet tegen op. Die trok liever de gele kaart als iemand er wat van zei.
Overigens staan we op het moment van schrijven 6 punten van de play-offs om promotie/degradatie en 4 punten van de play-offs voor Europees voetbal.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Bij Cambuur is niks onmogelijk, zie 5 mei 2019.
was dat dat dubbele duel tegen Dordrecht???

Niks is idd onmogelijk, dat weet ik sinds 29 april 2007 en 8 mei 2016 maar al te goed, maar hier moet wel heel veel voor jullie verkeerd vallen om het voor jullie ongunstig te laten eindigen.
 

Jacco

Well-known member
Waardeloze uitslag zeg voor Twente.
Twee keer verliezen van Fortuna. Voorlopig nergens recht op
 

JMD

Well-known member
Ik vrees dat PEC nu is gedegradeerd.
Denk dat het voor PEC nog wel gaat uitmaken hoe het met PSV zit in de slotronde. Als Ajax dan al kampioen is en PSV zeker 2e is is dat zeer gunstig. Wel moet PEC woensdag nu echt winnen bij Sparta.
 

gevegt

Well-known member
Denk dat het voor PEC nog wel gaat uitmaken hoe het met PSV zit in de slotronde. Als Ajax dan al kampioen is en PSV zeker 2e is is dat zeer gunstig. Wel moet PEC woensdag nu echt winnen bij Sparta.
Als het zo gaat als dit weekend, is het gewoon gedaan.
 
Bovenaan