Met van Wonderen die naar Heerenveen gaatKan nog heel spannend worden met ook Heerenveen-Go Ahead op de laatste speeldag.
Met van Wonderen die naar Heerenveen gaatKan nog heel spannend worden met ook Heerenveen-Go Ahead op de laatste speeldag.
Is het doel ook. Die PO hebben wij toch niks te zoeken, gaan we er toch kansloos af tegen AZ of Twente.Inderdaad, het hele middenveld heeft nog iets om voor te strijden. Nou succes dan maar. Al zou het primaire doel natuurlijk moeten zijn dat je boven Boppefean eindigd...
En FC Utrecht won ooit als hoogst geklasseerde en struikelde daarna over een stelletje Luxemburgse amateurs. En NEC won ooit als laagst geklasseerde en overwinterde daarna in de UEFA cup. Wat is dan wijsheid.
Je zou zelfs wel kunnen zeggen dat het een nadeel is om als hoogstgeplaatste club de play-offs in te gaan. Sinds 2006 won van de 15x slechts 3x (Utrecht 2013, Utrecht 2017, Feyenoord 2021) de hoogstgeplaatste club de play-offs. Feyenoord had daarbij nog het voordeel van alleen thuiswedstrijden te hoeven te spelen.In de playoffs kan een hoop gebeuren. Feyenoord verloor vaak als hoogst geklasseerde gelijk van de laagst geklasseerde. Volgens mij hebben andere hoogst geklasseerde clubs daar ook wel last van gehad.
Alleen in 2010 presteerde Utrecht goed in Europa door Celtic uit te schakelen in de laatste voorronde en daarna in de groepsfase niet te verliezen van zowel Napoli als Liverpool, al was dat niet genoeg om de groepsfase te overleven (5x gelijk, 1x verlies).FC Utrecht uitsluiten van deelname. Kan mij niet herinneren dat die ooit wat hebben gepresteerd.
Gewoon na 30 sec stoppen met kijken bij VAR, dan was het in dit geval ook afgekeurd, dus voor de uitslag maakt dat niet uit.RKC dacht kort voor tijd de 0-2 te maken, maar Kramer stond na 10 minuten VAR-filmpjes kijken toch een halve centimeter buitenspel. Minuutje later valt de 1-1 aan de ander kant voor Cambuur.
RKC hierdoor nog niet helemaal veilig.
Grens vlagte voor buitenspel en volgens mij kon de VAR het gewoon niet zien/beoordelen.RKC dacht kort voor tijd de 0-2 te maken, maar Kramer stond na 10 minuten VAR-filmpjes kijken toch een halve centimeter buitenspel. Minuutje later valt de 1-1 aan de ander kant voor Cambuur.
RKC hierdoor nog niet helemaal veilig.
?Raar interview met Schouten na de wedstrijd man.
Vreselijke pot!!!Leuke pot
Ik kan er mij in jouw geval iets bij voorstellen. Er komt bij FC Twente geen bal aan.Vreselijke pot!!!