Speelronde 32

Wat geef je met moederdag?


  • Totaal aantal stemmers
    12

Bernardo

Well-known member
uir
Inderdaad, het hele middenveld heeft nog iets om voor te strijden. Nou succes dan maar. Al zou het primaire doel natuurlijk moeten zijn dat je boven Boppefean eindigd...
Is het doel ook. Die PO hebben wij toch niks te zoeken, gaan we er toch kansloos af tegen AZ of Twente.

Winnen we de 2 thuiswedstrijden hebben we best een goede kans dat we boven Heerenveen eindigen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In de playoffs kan een hoop gebeuren. Feyenoord verloor vaak als hoogst geklasseerde gelijk van de laagst geklasseerde. Volgens mij hebben andere hoogst geklasseerde clubs daar ook wel last van gehad.
 

ALenstra

Well-known member
En FC Utrecht won ooit als hoogst geklasseerde en struikelde daarna over een stelletje Luxemburgse amateurs. En NEC won ooit als laagst geklasseerde en overwinterde daarna in de UEFA cup. Wat is dan wijsheid.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En FC Utrecht won ooit als hoogst geklasseerde en struikelde daarna over een stelletje Luxemburgse amateurs. En NEC won ooit als laagst geklasseerde en overwinterde daarna in de UEFA cup. Wat is dan wijsheid.

FC Utrecht uitsluiten van deelname. Kan mij niet herinneren dat die ooit wat hebben gepresteerd.
 

Forza AZ

Well-known member
In de playoffs kan een hoop gebeuren. Feyenoord verloor vaak als hoogst geklasseerde gelijk van de laagst geklasseerde. Volgens mij hebben andere hoogst geklasseerde clubs daar ook wel last van gehad.
Je zou zelfs wel kunnen zeggen dat het een nadeel is om als hoogstgeplaatste club de play-offs in te gaan. Sinds 2006 won van de 15x slechts 3x (Utrecht 2013, Utrecht 2017, Feyenoord 2021) de hoogstgeplaatste club de play-offs. Feyenoord had daarbij nog het voordeel van alleen thuiswedstrijden te hoeven te spelen.
 

Forza AZ

Well-known member
FC Utrecht uitsluiten van deelname. Kan mij niet herinneren dat die ooit wat hebben gepresteerd.
Alleen in 2010 presteerde Utrecht goed in Europa door Celtic uit te schakelen in de laatste voorronde en daarna in de groepsfase niet te verliezen van zowel Napoli als Liverpool, al was dat niet genoeg om de groepsfase te overleven (5x gelijk, 1x verlies).
 

De Groene Scout

Well-known member
RKC dacht kort voor tijd de 0-2 te maken, maar Kramer stond na 10 minuten VAR-filmpjes kijken toch een halve centimeter buitenspel. Minuutje later valt de 1-1 aan de ander kant voor Cambuur.
RKC hierdoor nog niet helemaal veilig.
 

Abubakari

Well-known member
Mijn god wat een kutwedstrijd weer zeg. Na rust 2 minuten goed en in de blessuretijd even, voor de rest was het dra-ma-tisch. Had wel enige hoop op weer eens een aardige wedstrijd na de redelijke derby, maar het was weer helemaal niks.
 

Mommiej

Well-known member
RKC dacht kort voor tijd de 0-2 te maken, maar Kramer stond na 10 minuten VAR-filmpjes kijken toch een halve centimeter buitenspel. Minuutje later valt de 1-1 aan de ander kant voor Cambuur.
RKC hierdoor nog niet helemaal veilig.
Gewoon na 30 sec stoppen met kijken bij VAR, dan was het in dit geval ook afgekeurd, dus voor de uitslag maakt dat niet uit.
 

Bernardo

Well-known member
RKC dacht kort voor tijd de 0-2 te maken, maar Kramer stond na 10 minuten VAR-filmpjes kijken toch een halve centimeter buitenspel. Minuutje later valt de 1-1 aan de ander kant voor Cambuur.
RKC hierdoor nog niet helemaal veilig.
Grens vlagte voor buitenspel en volgens mij kon de VAR het gewoon niet zien/beoordelen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Er zitten al een tijdje frustraties bij Jacobs, Stevens en Schouten toch?
 
Bovenaan