Abubakari
Well-known member
Ja, dat was echt geen tweede gele kaart waard, zag het vannacht terug.Zie net die tweede gele kaart van Sylla terug, maar volgens mij lijkt het eerder alsof Doan op de voet van Sylla gaat staan, of zie ik dat verkeerd?
Ja, dat was echt geen tweede gele kaart waard, zag het vannacht terug.Zie net die tweede gele kaart van Sylla terug, maar volgens mij lijkt het eerder alsof Doan op de voet van Sylla gaat staan, of zie ik dat verkeerd?
Feyenoord heeft toch ook een fase gehad waarin ze nauwelijks verdiend van clubs uit het rechterrijtje wonnen door Dessers in de 92’ minuut?
zelfs 2 weken op rij, Sparta uit en AZ thuis (oke, AZ geen rechterrijtje natuurlijk, maar ook Feyenoord heeft idd narrow escapes gehad)Feyenoord heeft toch ook een fase gehad waarin ze nauwelijks verdiend van clubs uit het rechterrijtje wonnen door Dessers in de 92’ minuut?
Precies. Dat XG geneuzel is mooi voor 'wat als' enz, maar de kwaliteit juist van een keeper om onmogelijke ballen tegen te houden en van een aanvaller om onmogelijke ballen er nog in te schieten...Dat is dus het kwaliteitsverschil.
Nou begin hem toch nog een beetje te knijpen voor ons. Met ook nog 2 wedstrijden tegen concurrenten RKC en Willem II op het programma. Moeten we echt wel eentje van gaan winnen, maar met onze huidige reeks na de winterstop maar 5 punten, heb ik er niet veel vertrouwen in dat we nog eentje winnen.
Gaat me niet zo zeer om xG, maar om het feit dat ik vind dat Feyenoord (in tegenstelling tot Ajax en PSV) dit seizoen nooit écht door de ondergrens is gezakt. Behalve dan misschien Utrecht uit en Vitesse thuis. Verder vooral veel wedstrijden waarin we qua veldspel minimaal gelijkwaardig en vaak zelfs beter waren dan de tegenstander, maar toch punten verloren.Precies. Dat XG geneuzel is mooi voor 'wat als' enz, maar de kwaliteit juist van een keeper om onmogelijke ballen tegen te houden en van een aanvaller om onmogelijke ballen er nog in te schieten...
Ik denk overigens dat wij met een fatsoenlijke keeper echt nog meer punten hadden gepakt...
Nou begin hem toch nog een beetje te knijpen voor ons. Met ook nog 2 wedstrijden tegen concurrenten RKC en Willem II op het programma. Moeten we echt wel eentje van gaan winnen, maar met onze huidige reeks na de winterstop maar 5 punten, heb ik er niet veel vertrouwen in dat we nog eentje winnen.
Laten we het hopen.Moet Willem II uit die andere drie wedstrijden ook nog vier punten pakken. Daarnaast nog wat ploegen die over jullie heen moeten. De nummer zestien gaat echt niet met meer dan 32 punten eindigen.
Het is wel des Vitesse om te verliezen van de hekkensluiter.
7e is vrij logisch, staat dichtbij met Utrecht. 8e zou kunnen, maar dan moet er nog wel flink wat gebeuren.Europees een wereldseizoen. In de competitie een vrij rampzalig seizoen. Die gaan straks nog als zevende of achtste de playoffs in.
7e is vrij logisch, staat dichtbij met Utrecht. 8e zou kunnen, maar dan moet er nog wel flink wat gebeuren.