Speelronde 30

Speelronde 30

• Totaal aantal stemmers
    13

Bonehead

Well-known member
Maar wat valt er weer veel te genieten bij ooons Heracles. Vier doelpunten en een rode kaart in een half uur. Herinner vorige week

Jef400

Well-known member
Ze worden gewoon genaaid door die blinde scheids.

Niet alleen vandaag hoor. Ik begrijp niet waarom die nog mag fluiten. Heb hem dit seizoen 3 keer live in actie gezien en 3 keer echt belabberd slecht zien fluiten. Voeg daar nog wat overige blunders aan toe en je hebt er een die er geen fluit van kan.

erka

Well-known member
2e Helft vele malen sterker, maar de punten blijven in Den Haag. Mentale wanprestatie in de 1e helft.

Bonehead

Well-known member
De grootste uitoverwinning in de Eredivisie was 1-5 met een weergaloze Garcia in het kwadraat bij VVV. Toen was ik nog fanatiek en stond ik in de Koel. Het zal mij niets verbazen als record vandaag uit de boeken gaat terwijl ik heerlijk thuis een glaasje wit in de handen houd.

Friesland

Well-known member
Door de zege van Ajax op de NEC is SC Heerenveen definitief verzekerd van lijfsbehoud! :proost:

Friesland

Well-known member
De grootste uitoverwinning in de Eredivisie was 1-5 met een weergaloze Garcia in het kwadraat bij VVV. Toen was ik nog fanatiek en stond ik in de Koel. Het zal mij niets verbazen als record vandaag uit de boeken gaat terwijl ik heerlijk thuis een glaasje wit in de handen houd.

Nee, 1-6 tegen Cambuur, vorig seizoen. :hsv:

Ook de 2-6 tegen Willem II geldt als een grotere overwinning. Die was extra opmerkelijk omdat Heracles in ondertal was en op dat moment 1-0 achter stond.

Bonehead

Well-known member
Nee, 1-6 tegen Cambuur, vorig seizoen. :hsv:

Ook de 2-6 tegen Willem II geldt als een grotere overwinning. Die was extra opmerkelijk omdat Heracles in ondertal was en op dat moment 1-0 achter stond.

Ja lekker. Verpest m'n feestje even. Je zou me ook even in "de Waan" kunnen laten.

Bovenaan