Speelronde 30

Speelronde 30


  • Totaal aantal stemmers
    13

gevegt

Well-known member
Waar zou het niet gevoelig liggen dan?
Dat kan je zelf toch ook wel bedenken dat kakkerlak niet zo netjes klinkt voor een groep mensen. Als je een groep allochtonen op die manier zou uitschelden krijg je een proces aan je broek. Waarom zou dat dan wel mogen voor een groep mensen die toevallig voor een andere voetbalclub zijn dan waar jij voor bent.

Je mist totaal zijn punt. Het is een verwijzing naar WW2 en dat weet elke voetbalvolger.
 

Joost

Well-known member
Wat een compleet belachelijke strafschop kregen we vanmiddag tegen, gelukkig stopte van Leer hem dit keer.
 

Joost

Well-known member
Je neemt een risico door met een niet controleerbare manier naar de bal te gaan.

Als je de beelden terugkijkt zie je dat het schot later komt dan van Peppen verwacht. Hij draait dus eerder weg van de bal, juist om geen hands te maken. Als het schot dan net iets later komt en hij raakt de uitzwaaiende arm dan kan daar nooit opzet in het spel zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Als je de beelden terugkijkt zie je dat het schot later komt dan van Peppen verwacht. Hij draait dus eerder weg van de bal, juist om geen hands te maken. Als het schot dan net iets later komt en hij raakt de uitzwaaiende arm dan kan daar nooit opzet in het spel zijn.
Gewoon pure onkunde dus. Terechte strafschop derhalve.
 

Maasveld

Well-known member
Ard van Peppen doet sowieso nooit iets bewust, dus het lijkt me een beetje makkelijk om dat als verdediging op te voeren.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vond het ook een belachelijke strafschop. Maar dat komt ook omdat ik AZ een belachelijke club vind en Weghorst een lul met vettig nat haar.
 
Bovenaan