Speelronde 30

Speelronde 30


  • Totaal aantal stemmers
    13

Eresd?g?

Banned
Gelukkig dat RSDG geen Fries beledigd heeft, anders zou hij een ban hebben gekregen, nu komt hij natuurlijk ermee weg.
Hoezo zou ik ban krijgen voor zo'n onschuldige opmerking? Titelstrijd ligt toch weer helemaal open na puntverlies van Feyenoord. Ajax ruikt bloed, dat bedoelde ik met mijn opmerking...
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hoezo zou ik ban krijgen voor zo'n onschuldige opmerking? Titelstrijd ligt toch weer helemaal open na puntverlies van Feyenoord. Ajax ruikt bloed, dat bedoelde ik met mijn opmerking...

Dat noem ik geen onschuldige opmerking, maar zwaar provocerend met termen die we hier gewoon niet willen zien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Speelronde 30

Hij is ontoerekeningsvatbaar.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ik wist niet dat t woordje kakkerlak zo gevoelig lag hier. Mijn welgemeende excuses dat ik t gebruikt heb.
Waar zou het niet gevoelig liggen dan?
Dat kan je zelf toch ook wel bedenken dat kakkerlak niet zo netjes klinkt voor een groep mensen. Als je een groep allochtonen op die manier zou uitschelden krijg je een proces aan je broek. Waarom zou dat dan wel mogen voor een groep mensen die toevallig voor een andere voetbalclub zijn dan waar jij voor bent.
 

Ivanhoe

Active member
Waar zou het niet gevoelig liggen dan?
Dat kan je zelf toch ook wel bedenken dat kakkerlak niet zo netjes klinkt voor een groep mensen. Als je een groep allochtonen op die manier zou uitschelden krijg je een proces aan je broek. Waarom zou dat dan wel mogen voor een groep mensen die toevallig voor een andere voetbalclub zijn dan waar jij voor bent.
Goed gesproken lampie :duim:
 
Bovenaan