Gelukkig dat RSDG geen Fries beledigd heeft, anders zou hij een ban hebben gekregen, nu komt hij natuurlijk ermee weg.
Zou mij niets verbazen als RSDG eigenlijk een Fries is.
Gelukkig dat RSDG geen Fries beledigd heeft, anders zou hij een ban hebben gekregen, nu komt hij natuurlijk ermee weg.
Wij hebben 1 puntje minder laten liggen dan jullie sinds de winterstop, jullie mogen zelf ook wel wat meer morsen![]()
Dat kan natuurlijk ook... Maar aan de andere kant: dan zou hij nooit permanent gebanned zijn.Zou mij niets verbazen als RSDG eigenlijk een Fries is.
Hoezo zou ik ban krijgen voor zo'n onschuldige opmerking? Titelstrijd ligt toch weer helemaal open na puntverlies van Feyenoord. Ajax ruikt bloed, dat bedoelde ik met mijn opmerking...Gelukkig dat RSDG geen Fries beledigd heeft, anders zou hij een ban hebben gekregen, nu komt hij natuurlijk ermee weg.
Hoezo zou ik ban krijgen voor zo'n onschuldige opmerking? Titelstrijd ligt toch weer helemaal open na puntverlies van Feyenoord. Ajax ruikt bloed, dat bedoelde ik met mijn opmerking...
Hoezo zou ik ban krijgen voor zo'n onschuldige opmerking? Titelstrijd ligt toch weer helemaal open na puntverlies van Feyenoord. Ajax ruikt bloed, dat bedoelde ik met mijn opmerking...
Prima hoor, ik speelde gewoon met de tekst maar als je dat niet kan zien is dat jammer...Dat noem ik geen onschuldige opmerking, maar zwaar provocerend met termen die we hier gewoon niet willen zien.
Prima hoor, ik speelde gewoon met de tekst maar als je dat niet kan zien is dat jammer...
Ja want kakkerlakken is normaal. :duim:
Dat noem ik geen onschuldige opmerking, maar zwaar provocerend met termen die we hier gewoon niet willen zien.
De Wolf is toch een Fries?Maar hij beledigt geen Fries, dus komt er ook geen ban van een week...
Waar zou het niet gevoelig liggen dan?Ik wist niet dat t woordje kakkerlak zo gevoelig lag hier. Mijn welgemeende excuses dat ik t gebruikt heb.
De Wolf is toch een Fries?
Goed gesproken lampie :duim:Waar zou het niet gevoelig liggen dan?
Dat kan je zelf toch ook wel bedenken dat kakkerlak niet zo netjes klinkt voor een groep mensen. Als je een groep allochtonen op die manier zou uitschelden krijg je een proces aan je broek. Waarom zou dat dan wel mogen voor een groep mensen die toevallig voor een andere voetbalclub zijn dan waar jij voor bent.
Heerlijke wedstrijd in Eindhoven. De grote winnaar: de 1500 fans van Willem II