Speelronde 30

Speelronde 30


  • Totaal aantal stemmers
    13

Batigoal

Well-known member
Zwak ingeschoten, maar ook gewoon prima gedaan door Van Leer. Als ik AZ was zou ik hem in de zomer halen als vervanger voor Krul.
 

Pascallovic

Well-known member
Overigens zie ik met deze vorm AZ die bekerfinale niet winnen. Als ze wederom niet winnen komen ze op 1 overwinning uit de laatste 8 wedstrijden.
 

Pascallovic

Well-known member
Opvallend, Jorgensen op het laatste moment uit de basis gehaald en Kuijt op zijn positie in plaats van Kramer.
 

JMD

Well-known member
1-1 gebleven in Alkmaar, belangrijk punt voor Roda dat nu 4 punten los staat. En met het thuisduel tegen Sparta komend weekend kan het goede zaken gaan doen.

Go Ahead moet punten gaan sprokkelen, want anders is het voor de laatste ronde al beslist. Het laatste duel is overigens Go Ahead - Sparta, dat kan (gezien de vorm) zo maar eens een rechtstreeks duel tegen degradatie worden.

Als PEC zo meteen niet wint is het gewoon weer in de problemen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zeker niet gesproeid (commentaar van Elia en Kuyt) zodat Botteghin niet vooruitkwam.

Elia ontsnapt nu aan geel. Zeer slap begin van Feyenoord.
 

JMD

Well-known member
Als het zo doorgaat (en PSV vanmiddag wint van Willem II) staan we vanmiddag op 4 punten, wordt dat gekut van donderdagavond in blessuretijd wel erg pijnlijk...

Overigens heeft PSV het altijd moeilijk tegen Willem II, sinds 2000 verloren we nooit punten tegen de Tilburgers, maar zowel in 2011 (0-1 achter en pas 2-1 winnen in blessuretijd) als in 2012 (0-2 achter en 3-2 winnen) als in 2015 (0-1 achter en 2-1 winnen met Depay die een pingel mist) ging het errug moeilijk.
 

Pascallovic

Well-known member
Overigens heeft PSV het altijd moeilijk tegen Willem II, sinds 2000 verloren we nooit punten tegen de Tilburgers, maar zowel in 2011 (0-1 achter en pas 2-1 winnen in blessuretijd) als in 2012 (0-2 achter en 3-2 winnen) als in 2015 (0-1 achter en 2-1 winnen met Depay die een pingel mist) ging het errug moeilijk.
Dat is wel heel moeilijk inderdaad .
 
Bovenaan