Helder.Het ene sluit het andere niet uit.
De aversie van beide supportersschare is een totaal misplaatse geschiedenisvervalsing die de laatste 40 jaar door idioten hyped wordt.
Helder.Het ene sluit het andere niet uit.
De aversie van beide supportersschare is een totaal misplaatse geschiedenisvervalsing die de laatste 40 jaar door idioten hyped wordt.
8? Poule toch 4
Dat lijkt me wel ja.Helder.
Ah, dat wist ik niet.Derde plaats dan speel je voorronde EL over twee duels. Win je, dan speel je poulefase EL zes duels en anders zes duels Conference League. Dus die derde plaats is best aantrekkelijk. Geen risico dat je geen Europees hoofdtoernooi speelt. Daarnaast verstoort het ook niet je voorbereiding.
Bij-clubVeel PEC supporters hebben als bij-club Feyenoord.
Je bent dus niet de enige die dubbel blij is.
Ik vond hem zelf ook wel goed gevonden.Bij-club
Gottegot, kut Twente staats zelfs 4e zie ik nu....
Wie schiet die kut tukkers een keer van de roze wolk ?
Er is ook nog een kans dat je met de 3e plaats direct geplaatst bent voor de groepsfase EL. Dat is het geval als de winnaar van één van de 3 Europese toernooien in eigen land geplaatst is voor de groepsfase EL of als de winnaar van de Conference League in eigen land geplaatst is voor de (voorronde) CL.Derde plaats dan speel je voorronde EL over twee duels. Win je, dan speel je poulefase EL zes duels en anders zes duels Conference League. Dus die derde plaats is best aantrekkelijk. Geen risico dat je geen Europees hoofdtoernooi speelt. Daarnaast verstoort het ook niet je voorbereiding.
Wat gebeurt er als Feyenoord 5e wordt en de EL wint? Worden er dan geen PO gespeeld omdat het 5e ticket al weg is?