fortuna1987
Well-known member
Lekkere verdiende 3 punten, nog een paar wedstrijden billenknijpen en dan hopelijk net boven de streep eindigen. Wel even nog een nieuwe seizoenskaart aanvragen, die is in de euforie kwijtgeraakt, hik.
Vieze vuile klootzak!!!Gefeliciteerd Maasveld en alle andere Fortuna supporters!
Roma kan in Italië nog 5e of 6e worden en zich daarmee plaatsen voor groepsfase ELDat scenario is alleen mogelijk wanneer Marseille de cup wint. Roma en Leicester lopen te ver achter.
Uiteraard gaat Feyenoord bij winst ook rechtstreeks naar de EL.
De 1e ronde van de play-offs is op 19 en 22 mei en dus al voor de finale van de CoL (25 mei). Die zal Feyenoord in dat geval dus gewoon spelen. Mochten ze die winnen en ook de CoL winnen, dan verwacht ik dat de finale van de play-offs geschrapt wordt en de tegenstander van Feyenoord daarin zich plaatst voor de 2e voorronde CoL, zodat Nederland dan 6 clubs heeft in Europa.Wat gebeurt er als Feyenoord 5e wordt en de EL wint? Worden er dan geen PO gespeeld omdat het 5e ticket al weg is?
Klopt.Wat gebeurt er als Feyenoord 5e wordt en de EL wint? Worden er dan geen PO gespeeld omdat het 5e ticket al weg is?
Nee, dat denk ik ook niet. Maar was benieuwd naar hoe dat dan zou gaan.Maar dat is zeer waarschijnlijk allemaal slechts theoretisch, aangezien ik AZ niet nog 7 punten meer zie halen dan Feyenoord in de laatste 5 speelrondes.
Zou mij niet verbazen dat ze die 0-1 ook nog even weggeven in 6 minuten. Loopt echt niet meer.Beste tik voor Sparta gisteren, met hun resterende programma gaat het nog heel lastig worden.
Terechte dikke nederlaag voor Sparta. En ondertussen blijft de beste voetballer weer op de bank.
Benieuwd hoe lang ze in Utrecht het betonvoetbal van de omhooggeschreven Fraser zullen pruimen.
Nee, dat klopt niet. Een club die een Europacup wint en zich daarmee plaatst voor de groepsfase CL of EL gaat niet ten koste van de rondes waarvoor de andere clubs uit dat land zich hebben geplaatst (met als enige uitzondering dat er maximaal 5 clubs per land mogen deelnemen aan de CL).Klopt.
Offtopic!En het blijft 0-1. Vitesse drukte in het begin best wel, maar de laatste paar minuten is Sparta niet meer in gevaar gekomen.