Speelronde 29 in de eredivisie

Abubakari

Well-known member
624af7493ed09-E60AE942-FFB1-41B3-BB96-3767DA9CE416.jpeg


Ik dacht ik doe eens gek, gewoon de tijden waarop de wedstrijden beginnen ipv drie uur later (of vroeger, wat ook altijd kan). Op de Comoren beginnen de wedstrijden dus op een ander tijdstip.

Ronde met een hoop wedstrijden waarin je van te voren een duidelijke favoriet aan kunt wijzen.
En met Noorderslag die voor mijn gevoel altijd in 1-1 eindigt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Altijd een kutwedstrijd uit bij plastic club Heracles. Hun stadion is een voorbeeld voor De Kuip volgens de VI stadiontest, maar is te krakkemikkig om uitsupporters te kunnen ontvangen. Helaas heeft Heracles het sportief weer op de rit gekregen. Dit leek een mooi jaar om ze uit te zwaaien. Gezien FC Twente en AZ er kort op staan is het wel zaak deze pot te winnen.
 

erka

Well-known member
4 van de laatste 5 keer 1-1 inderdaad (uit en thuis samen). Heb er dit keer wel een goed gevoel over voor Grunn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Willem II zakt zo langzamerhand naar een degradatieplaats.
 

Bonehead

Well-known member
Altijd een kutwedstrijd uit bij plastic club Heracles. Hun stadion is een voorbeeld voor De Kuip volgens de VI stadiontest, maar is te krakkemikkig om uitsupporters te kunnen ontvangen. Helaas heeft Heracles het sportief weer op de rit gekregen. Dit leek een mooi jaar om ze uit te zwaaien. Gezien FC Twente en AZ er kort op staan is het wel zaak deze pot te winnen.

Toeval bestaat niet.

Toevallig dat supporters die het stadion altijd af willen breken niet welkom zijn. Zeer verstandig van die plastic club die sinds 2005 in de Eredivisie met minimale middelen op her hoogste niveau speelt. Ik snap best dat het jou als Feyenoordert raar in oren klinkt. BELEID.
 

stc

Well-known member
Ajax en Feyenoord gaan gewoon winnen dit weekend

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Utrecht op voorsprong via Ramselaar. Daar zag de keeper van Fortuna er weer eens niet goed uit.
 

Batigoal

Well-known member
Hup Ajax!

Okoye begint al binnen de minuut met tijdrekken. Dat moet haast een record zijn!
 

JMD

Well-known member
Toeval bestaat niet.

Toevallig dat supporters die het stadion altijd af willen breken niet welkom zijn. Zeer verstandig van die plastic club die sinds 2005 in de Eredivisie met minimale middelen op her hoogste niveau speelt. Ik snap best dat het jou als Feyenoordert raar in oren klinkt. BELEID.
En van wat ik begreep juist altijd zeer geliefd bij uitsupporters omdat ze daar ontvangen worden met koffie en broodjes. Almelose gastvriendelijkheid...

(en ja, dat kunstgras is kut, maar dat vind ik dus niet relevant bij een stadiontest als je het hebt over hoe een stadionbezoek is voor een supporter)
 

zwammy

Well-known member
Moet toch ook vreemd zijn om Drommel uit te lachen met zelf zo'n koekenbakker in de goal
 
Bovenaan