Speelronde 28

Wie wordt de nieuwe trainer van Ajax?

  • Pascal Jansen

    Stemmen: 1 10,0%
  • Frank de Boer

    Stemmen: 1 10,0%
  • Pepijn Linders

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Schreuder

    Stemmen: 0 0,0%
  • Mitchell van der Gaag

    Stemmen: 0 0,0%
  • Joseph Oosting

    Stemmen: 1 10,0%
  • Thomas Tuchel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Graham Potter

    Stemmen: 1 10,0%
  • Kjetil Knutsen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 6 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Dan is het te hopen dat Tom Egberts dan niet meer het programma presenteert...
 

JMD

Well-known member
Afgelopen. PSV wint met 0-2. Zoals ik al voorspelde gisteren: we winnen wel, maar niet met groot verschil...
Nog 4 zeges nodig.
 

Joost

Well-known member
Bij Fortuna hebben ze het aantal lege stoeltjes op teletekst laten zetten in plaats van het aantal toeschouwers :D
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Afgelopen. PSV wint met 0-2. Zoals ik al voorspelde gisteren: we winnen wel, maar niet met groot verschil...
Nog 4 zeges nodig.
Tsja, voor ons een stuk beter dan recente wedstrijden. Maar des te frustrerender dat we niet zo speelden tegen ploegen als Vitesse, dan hadden we daar gewoon punten kunnen pakken.

Maar goed, gefeliciteerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
Tsja, voor ons een stuk beter dan recente wedstrijden. Maar des te frustrerender dat we niet zo speelden tegen ploegen als Vitesse, dan hadden we daar gewoon punten kunnen pakken.

Maar goed, gefeliciteerd.
Je club was alleen collectief aan het verdedigen, en dat deden ze prima. Het sterke punt kwam daardoor niet in stelling en dat is toch echt het aanvallend vooruit spelen.
 

delmaestro

Well-known member
Gedesillusioneerd het stadion uitgelopen in minuut 83 ofzo. Gisteren is het doek in mijn hoofd echt gevallen. Wat een waardeloos voetbal leggen ze in dit stadium van de competitie op de mat. Alle spaarzame aanknopingspunten die je af en toe zag waren volledig verdwenen gisteren.

Ik heb nul ervaring met het gevoel van degraderen. Het doet vast even pijn, maar volgens mij kan het de club alleen maar goed doen. Ongetwijfeld hebben ze in het bestuur weer handenvol steken laten vallen als het gaat om degradatieclausules in contracten, dus financieel zal het wel een paar jaar duren voor de zooi rechtgetrokken is. Ik vraag me echt af of een club van dit formaat in zo'n stad als Arnhem daadwerkelijk kan verdwijnen. We zien wel wat de toekomst brengt en wie of wat er eventueel in wil stappen...
 

Sjorro

Active member
Helpt onderstaande niet aan mee, volgens De Gelderlander. Onderstaand is maar een gedeelte van het (premium) artikel.

Vitesse verkeert in acute geldproblemen. De club moet een extra lening, tegen een torenhoog rentepercentage, afsluiten omdat er voor dit lopende seizoen een miljoenentekort ligt. Die schurkt tegen de 3,5 miljoen euro aan, zo stellen bronnen rond de club.
Het tekort van Vitesse moet gedekt worden door de Amerikaan Coley Parry, die bij zijn overnameplannen een bankgarantie heeft afgegeven. Maar nu de nood hoog is, blijkt dat de deal met de zakenman niet waterdicht is. Dat melden meerdere ingewijden rond de club.
 

Mario

Well-known member
Sterkte aan alle leden hier die Vitesse een warm hart toedragen. Waarschijnlijk naar de KKD, maar zoals eerder vermeld is het voortbestaan van de club het belangrijkste.
 
Bovenaan