Het wonder van Kralingen.Sunt, proficiat Philips mensen
De hond dan maar uitlaten?Sunt, proficiat Philips mensen
Na de wedstrijd. Zitten PSV supporters hier te kijken en ze drinken mijn bier op.De hond dan maar uitlaten?
Plop!Na de wedstrijd. Zitten PSV supporters hier te kijken en ze drinken mijn bier op.
Over 10 jaar in Andere Tijden op bezoek bij Mauro in Brazilië waar hij vertelt dat het kampioenschap daar werd veiliggesteld.Het wonder van Kralingen.
Mauro die dan ondertussen dakloos is, nog twee tanden heeft en verslaafd is aan lijm snuiven.Over 10 jaar in Andere Tijden op bezoek bij Mauro in Brazilië waar hij vertelt dat het kampioenschap daar werd veiliggesteld.
En aan zijn geld komt door te dealen en een travestieten hoerenkast runt.Mauro die dan ondertussen dakloos is, nog twee tanden heeft en verslaafd is aan lijm snuiven.
Nog 4 zeges nodig.
Tsja, voor ons een stuk beter dan recente wedstrijden. Maar des te frustrerender dat we niet zo speelden tegen ploegen als Vitesse, dan hadden we daar gewoon punten kunnen pakken.Afgelopen. PSV wint met 0-2. Zoals ik al voorspelde gisteren: we winnen wel, maar niet met groot verschil...
Nog 4 zeges nodig.
Je club was alleen collectief aan het verdedigen, en dat deden ze prima. Het sterke punt kwam daardoor niet in stelling en dat is toch echt het aanvallend vooruit spelen.Tsja, voor ons een stuk beter dan recente wedstrijden. Maar des te frustrerender dat we niet zo speelden tegen ploegen als Vitesse, dan hadden we daar gewoon punten kunnen pakken.
Maar goed, gefeliciteerd.