Mooi zo.Mooi puntje in Alkmaar overschaduwd door de totale idioten die vuurwerk richting het veld gooien. 5 man geïdentificeerd en opgepakt. Dik straffen en boete verhalen aub.
Van mij mag v Nistelrooy nog steeds ontslagen worden. Niet capabel als coach van PSV 1.
Opvallende opstelling bij Ajax. Zowel Bassey als Wijndal gepasseerd. Bergwijn ook op de bank. Youri Baas speelt nu linksback en Alvarez centraal, waardoor het middenveld vast weer overlopen gaat worden.
We gaan ons best doen vanmiddag.Hopelijk gaat Groningen mee.
Zal wel gewoon terecht zijn, het is geen Feyenoord ofzoHaha, de lijnen kunnen niet getrokken worden. Wat een grap die VAR. 100% goal door de neus geboord. Toch gewoon duidelijk geen buitenspel van Kudus?
Hoe spelen Ajax en Go ahead Eagles op het moment?
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Kudus die geen buitenspel staat houdt je als arbitrage ook geen rekening mee.Haha, de lijnen kunnen niet getrokken worden. Wat een grap die VAR. 100% goal door de neus geboord. Toch gewoon duidelijk geen buitenspel van Kudus?
Ajax weer matig, veel te laag tempo. Go Ahead af en toe gevaarlijk eruit. Maar zoals verwacht gaat het weer moeizaam.Hoe spelen Ajax en Go ahead Eagles op het moment?
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk