Speelronde 27

Acda en de Munnik weer terug

  • Ik heb al kaarten voor de Ziggodome

    Stemmen: 0 0,0%
  • Morgen wordt fantastisch

    Stemmen: 1 8,3%
  • Wie?

    Stemmen: 6 50,0%
  • Wat een kutmuziek

    Stemmen: 5 41,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12

stc

Well-known member
Er zit gewoon 0,0 meer in dit Ajax. Het sjokt over het veld, er is buiten Kudus en af en toe Berghuis niemand met een actie of goeie pass. Het is echt pijnlijk om naar te kijken. Alsof ze nu al verlangen naar de zomerstop.
Hoeft geen gevolgen te hebben voor Ajax voor plaats 2 bijvoorbeeld. Ajax moet over 3 weken naar Eindhoven, waar ze PSV weer op 3 punten kunnen zetten (misschien nog meer als PSV punten verspeeld tegen Excelsior en Volendam).
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bizar. je speelt een prima eerste half uur maar gaat alsnog met een 2-1 achterstand de rust in.
 

JMD

Well-known member
Hoeft geen gevolgen te hebben voor Ajax voor plaats 2 bijvoorbeeld. Ajax moet over 3 weken naar Eindhoven, waar ze PSV weer op 3 punten kunnen zetten (misschien nog meer als PSV punten verspeeld tegen Excelsior en Volendam).
Het is nog Ajax - AZ, PSV - Ajax en AZ - PSV. Dus er is nog van alles mogelijk rond plek 2... Ik durf niet meer te zeggen wie de favoriet is daarvoor, het is wisselvalligheid troef bij die 3 ploegen
 

stc

Well-known member
Het is nog Ajax - AZ, PSV - Ajax en AZ - PSV. Dus er is nog van alles mogelijk rond plek 2... Ik durf niet meer te zeggen wie de favoriet is daarvoor, het is wisselvalligheid troef bij die 3 ploegen
Ja maar de laatste wedstrijd voor PSV is tegen AZ. Daar is hopelijk de beslissing al gevallen. De uitwedstrijd bij Sparta gaat sowieso lastig worden voor PSV. De rest hopelijk (behalve dan tegen AZ) geen grote problemen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Slechte pingel Vito. Was t er een. Kon dat niet goed zien
Dubieus. Zijn arm was niet strak langs het lichaam en de bal kwam erop, maar Wieffer draaide zijn rug erin en het was hard vanaf anderhalve meter afstand. 50/50 geval. Op zich kun je hem geven.
 

stc

Well-known member
Wat mij betreft, blijft de stand zo tot en met minuut 90. Dan scoort hopelijk Sparta in de blessuretijd de 2-1.
 
Bovenaan