Speelronde 27

Acda en de Munnik weer terug

  • Ik heb al kaarten voor de Ziggodome

    Stemmen: 0 0,0%
  • Morgen wordt fantastisch

    Stemmen: 1 8,3%
  • Wie?

    Stemmen: 6 50,0%
  • Wat een kutmuziek

    Stemmen: 5 41,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12

JMD

Well-known member

Dit is toch echt bizar??? Hier kan je toch gewoon lijnen trekken? Gisteren konden ze in de Goffert mbv de '16m-camera' een lijn trekken die zo ongeveer op de middellijn lag (bij die afgekeurde goal van Bakayoko), en hier staat de camera bijna recht op de actie en kan het niet...

En wat is er gebeurd met het voordeel aan de aanvallende partij geven? Verder lijkt het mij hier sowieso geen buitenspel, maar als je twijfelt, dan voordeel naar de aanvallende ploeg.
 

stc

Well-known member
Ajax weer matig, veel te laag tempo. Go Ahead af en toe gevaarlijk eruit. Maar zoals verwacht gaat het weer moeizaam.

Maar het is wel bizar dat een zekere 0-1 is afgekeurd, want dat zou makkelijker voetballen.
Verwacht je dat Ajax met 3 punten weggaat? Of moeten we punten verlies verwachten?

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Maasveld

Well-known member

Dit is toch echt bizar??? Hier kan je toch gewoon lijnen trekken? Gisteren konden ze in de Goffert mbv de '16m-camera' een lijn trekken die zo ongeveer op de middellijn lag (bij die afgekeurde goal van Bakayoko), en hier staat de camera bijna recht op de actie en kan het niet...

En wat is er gebeurd met het voordeel aan de aanvallende partij geven? Verder lijkt het mij hier sowieso geen buitenspel, maar als je twijfelt, dan voordeel naar de aanvallende ploeg.
De grensrechter vlagde voor buitenspel. Als de VAR het niet kan bedoordelen wordt het oordeel van de grensrechter gevolgd. En wie zegt dat de grens twijfelde?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De beste linkerkant van Europa wordt geïnstrueerd en lijkt zo in de ploeg te gaan komen. Ajax gaat dus nog wel winnen.

Ben benieuwd wie er dan uit gaat: Tadic of Brubbey. Beiden zitten niet echt lekker in de wedstrijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

stc

Well-known member

Dit is toch echt bizar??? Hier kan je toch gewoon lijnen trekken? Gisteren konden ze in de Goffert mbv de '16m-camera' een lijn trekken die zo ongeveer op de middellijn lag (bij die afgekeurde goal van Bakayoko), en hier staat de camera bijna recht op de actie en kan het niet...

En wat is er gebeurd met het voordeel aan de aanvallende partij geven? Verder lijkt het mij hier sowieso geen buitenspel, maar als je twijfelt, dan voordeel naar de aanvallende ploeg.
Als de grensrechter vlagt en de VAR kan niet zien met lijnen dat het buitenspel is, dan blijft het buitenspel. Ongeacht of het terecht of onterecht is.
 

stc

Well-known member
SPARTA R'DAM: Olij, Sambo, Vriends, Eerdhuijzen, Pinto,Kitolano,Verschueren, v.Mullem, V.v.Crooij, Lauritsen, Saito

FEYENOORD: Wellenreuther,Pedersen, Trauner, Hancko, Hartman, Wieffer, Szymanski, Kökçü, Jahanbakhsh, Gimenez, Paixão

Hup Sparta. Hopelijk houdt de club van Rotterdam alle punten op het kasteel.
 

JMD

Well-known member
Als de grensrechter vlagt en de VAR kan niet zien met lijnen dat het buitenspel is, dan blijft het buitenspel.
Dat is dan een idiote regel, voordeel zou imo altijd naar de aanvaller moeten gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als de grensrechter vlagt en de VAR kan niet zien met lijnen dat het buitenspel is, dan blijft het buitenspel. Ongeacht of het terecht of onterecht is.

Klopt. Was ook eerder met Excelsior - Emmen. Dat bleek achteraf geen buitenspel te zijn. Ik gun hier de grensrechter wel het voordeel van de twijfel.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Er zit gewoon 0,0 meer in dit Ajax. Het sjokt over het veld, er is buiten Kudus en af en toe Berghuis niemand met een actie of goeie pass. Het is echt pijnlijk om naar te kijken. Alsof ze nu al verlangen naar de zomerstop.
 

De Groene Scout

Well-known member
Geldt ook voor de trainer. Wisselen om het wisselen, geen aanvallender plan B en pas meer risico durven nemen als de wedstrijd zo goed als afgelopen is.
Ongeschikt op dit niveau voor Ajax
 

JMD

Well-known member
0-0 gebleven in Deventer.

Nou Sparta, maak dit een topweekend voor PSV!
 

Pascallovic

Well-known member
Waardeloze pot voetbal weer, al had je voor rust een paar kansen. Na rust ondanks overwicht bijna niks weten te creeren op een schot van Klaassen na. Je wissels voor een slotoffensief ook lekker op tijd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Met het puntverlies van AZ en Ajax, zouden we vanmiddag al prima zaken doen met een puntje.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Dan gaat het aftellen worden, bij een gat van 8 punten kan Feyenoord kampioen worden in de 32e speelronde, thuis tegen de Eagles.
 
Bovenaan