Speelronde 27

Acda en de Munnik weer terug

  • Ik heb al kaarten voor de Ziggodome

    Stemmen: 0 0,0%
  • Morgen wordt fantastisch

    Stemmen: 1 8,3%
  • Wie?

    Stemmen: 6 50,0%
  • Wat een kutmuziek

    Stemmen: 5 41,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ga er vanuit dat PSV wederom zoals zo vaker in uitwedstrijden punten gaat spelen. Als dit gebeurt, hoop ik dat v Nistelrooy ontslagen wordt.

Vegen NEC compleet van de mat. Contractverlenging!
 

JMD

Well-known member
Vegen NEC compleet van de mat.
Dat is ook wat overdreven… psv is wel beter maar vind ze nou ook niet echt heel goed spelen, ze benutten alleen nu de kansen.

Bakayoko blijft pijn aan de ogen doen, je ziet gewoon dat hij barst van het talent, alleen lijkt hij vooral voor zichzelf te spelen…
 

JMD

Well-known member
En zo kom je toch nog in de problemen… en je moet er niet aan denken dat de 3-4 nog valt
 

JMD

Well-known member
Afgelopen in Nijmegen, uitgelopen op az en Twente en morgen naw ook op Sparta. Top 4 voor psv dus nu wel zeker.
 

Jef400

Well-known member
Schuimbekkende Vitessenaren. Moeilijk accepteren als je van je (kunstmatige) berg neerstort.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooi puntje in Alkmaar overschaduwd door de totale idioten die vuurwerk richting het veld gooien. 5 man geïdentificeerd en opgepakt. Dik straffen en boete verhalen aub.
 

Forza AZ

Well-known member
Mooi puntje in Alkmaar overschaduwd door de totale idioten die vuurwerk richting het veld gooien. 5 man geïdentificeerd en opgepakt. Dik straffen en boete verhalen aub.
Mooi zo. De kosten van het herstel van ons veld kunnen dus naar die 5 idioten toe.
 
Bovenaan