Haha ja en dan ben ik negatieveling als ik dit constateer.Wat dramatisch gespeeld van Ajax dit zeg.
Echt ongelooflijk idd. Wekenlang was de Ajaxdefensie als de bank van Zwitserland, de laatste weken zo lek een mandje.En daar is de tegentreffer alweer. Om gek van te worden.
Nee hoor, dat verdedigende probleem werd/wordt door iedereen erkend. Alleen heb je voorin genoeg materiaal lopen om er simpelweg 1 meer te maken dan je tegenstander.Haha ja en dan ben ik negatieveling als ik dit constateer.
Inderdaad, die 1-2 kwam uit het niets, Ajax had het totaal onder controle.Wilde net typen dat het ongelofelijk is hoe het spelbeeld zo gedraaid is, zucht.
Inderdaad. Maar dat vraag ik me sowieso al weken af waarom de schuld zo makkelijk bij Onana gelegd werd als reden voor de ineens vele tegendoelpuntenIk kan me nou ook niet voorstellen dat dit alleen maar met een keeperswissel te maken heeft
Potentieel misschien maar als je de laatste paar weken hebt gezien zie je dat het voorin ook uiterst moeizaam gaat.Nee hoor, dat verdedigende probleem werd/wordt door iedereen erkend. Alleen heb je voorin genoeg materiaal lopen om er simpelweg 1 meer te maken dan je tegenstander.
Heerlijk duel als neutrale fan inderdaad. Nu al een van de interessantste klassiekers van de laatste jaren, vooral omdat Feyenoord echt meedoet.Wel een hoge amusementswaarde, want er gaat grandioos veel mis.
Eens. Maar we hadden het sec over de tegendoelpunten. Die vloed valt vooral op.Potentieel misschien maar als je de laatste paar weken hebt gezien zie je dat het voorin ook uiterst moeizaam gaat.