Speelronde 27

Poll


  • Totaal aantal stemmers
    7

Eef de Kip

Well-known member
Wilde net typen dat het ongelofelijk is hoe het spelbeeld zo gedraaid is, zucht.
Wat zijn we verdedigend in een paar weken dramatisch geworden.
 

JMD

Well-known member
Haha ja en dan ben ik negatieveling als ik dit constateer.
Nee hoor, dat verdedigende probleem werd/wordt door iedereen erkend. Alleen heb je voorin genoeg materiaal lopen om er simpelweg 1 meer te maken dan je tegenstander.
 

JMD

Well-known member
Wilde net typen dat het ongelofelijk is hoe het spelbeeld zo gedraaid is, zucht.
Inderdaad, die 1-2 kwam uit het niets, Ajax had het totaal onder controle.
Nu is het aan beide kanten feest, want hier had het zo maar 2-2 moeten worden
 

JMD

Well-known member
Ik kan me nou ook niet voorstellen dat dit alleen maar met een keeperswissel te maken heeft
Inderdaad. Maar dat vraag ik me sowieso al weken af waarom de schuld zo makkelijk bij Onana gelegd werd als reden voor de ineens vele tegendoelpunten
 

Eef de Kip

Well-known member
Nee hoor, dat verdedigende probleem werd/wordt door iedereen erkend. Alleen heb je voorin genoeg materiaal lopen om er simpelweg 1 meer te maken dan je tegenstander.
Potentieel misschien maar als je de laatste paar weken hebt gezien zie je dat het voorin ook uiterst moeizaam gaat.
 

stc

Well-known member
Hopelijk wint Feyenoord vanmiddag en mag Ajax veel tegendoelpunten krijgen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Wel een hoge amusementswaarde, want er gaat grandioos veel mis.
Heerlijk duel als neutrale fan inderdaad. Nu al een van de interessantste klassiekers van de laatste jaren, vooral omdat Feyenoord echt meedoet.
Als fan van Ajax of Feyenoord kan ik me voorstellen dat je hartverzakkingen krijgt...
 

JMD

Well-known member
Kom op Dessers, dit moet je beter uitspelen... Waarom tot 2x toe voor eigen succes?
 
Bovenaan