Speelronde 27

Poll


  • Totaal aantal stemmers
    7

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dramátisch afgerond door Til eerst, maar dan zit het behoorlijk mee dat die bal op het hoofd van Sinisterra valt. You gotta love it!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Kansloze middag helaas.
Dat postte je januari 2021 ook, toen PSV 0-2 voor stond in Amsterdam. Toen had je het al over dat Ajax alleen maar weg zou gaan zakken. 2 maanden later stond Ajax 10 punten voor...

Ik kan overdrijven met negatief zijn, maar jij kan er ook wat van.
 

erka

Well-known member
Bij Ajax klopt het niet bij balverlies. Feyenoord krijgt heel makkelijk ruimte dan.
 

Batigoal

Well-known member
Dat postte je januari 2021 ook, toen PSV 0-2 voor stond in Amsterdam. Toen had je het al over dat Ajax alleen maar weg zou gaan zakken. 2 maanden later stond Ajax 10 punten voor...

Ik kan overdrijven met negatief zijn, maar jij kan er ook wat van.
Voorlopig krijg ik de laatste weken telkens (helaas) gelijk.
 

JMD

Well-known member
Voorlopig krijg ik de laatste weken telkens (helaas) gelijk.
Nee hoor, de laatste 2 competitieduels gaf jij het ook al op en won Ajax steeds. Ja, het gaat idd niet makkelijk, dat zal iedereen erkennen, maar ze winnen wel steeds
 

Batigoal

Well-known member
Nee hoor, de laatste 2 competitieduels gaf jij het ook al op en won Ajax steeds. Ja, het gaat idd niet makkelijk, dat zal iedereen erkennen, maar ze winnen wel steeds
Wil hier geen welles/nietes spel van maken, maar met twee keer in blessuretijd met een geluksgoal alsnog winnen kom je gewoon goed weg na slechte wedstrijden. Dat heeft weinig met te negatief zijn te maken, want alsnog had je beide wedstrijden gewoon puntverlies kunnen lijden.

Maar goed, dat 0-1 niet de eindstand is geloof ik wel. We zullen best scoren, maar het is zorgelijk dat het lerend vermogen over het te veel aanvallen met de hele defensie niet zo goed is nadat het al een paar wedstrijden met doelpunten wordt afgestraft.
 

erka

Well-known member
Nee hoor, de laatste 2 competitieduels gaf jij het ook al op en won Ajax steeds. Ja, het gaat idd niet makkelijk, dat zal iedereen erkennen, maar ze winnen wel steeds

JMD is namelijk altijd de positiviteit zelve. Alleen stc is nog positiever over PSV doorgaans tijdens een wedstrijd
 

JMD

Well-known member
Maar goed, dat 0-1 niet de eindstand is geloof ik wel. We zullen best scoren, maar het is zorgelijk dat het lerend vermogen over het te veel aanvallen met de hele defensie niet zo goed is nadat het al een paar wedstrijden met doelpunten wordt afgestraft.
Dit ben ik met je eens ja. Het zelflerend vermogen is zwak bij Ajax de laatste weken...
 

JMD

Well-known member
JMD is namelijk altijd de positiviteit zelve. Alleen stc is nog positiever over PSV doorgaans tijdens een wedstrijd
Dat zei ik volgens mij ook 1 post eerder al...

Vd Sande/Antony jankt inmiddels ook al als een wijf...
 
Bovenaan