Speelronde 27

Poll


  • Totaal aantal stemmers
    7

De Wolf

Well-known member
Vrijdag,20.00 uur:
sc Heerenveen - Heracles Almelo - 820

Zaterdag,18.45 uur:
Go Ahead Eagles - SC Cambuur - 821
20.00 uur:
FC Twente - PEC Zwolle - 822
21.00 uur:
NEC - Sparta R'dam - 823

Zondag,12.15 uur:
FC Utrecht - FC Groningen - 824
14.30 uur:
Ajax - Feyenoord - 825
16.45 uur:
PSV - Fortuna Sittard - 826
Vitesse - RKC Waalwijk - 827
20.00 uur:
Willem II - AZ - 828
 

Hankie

Well-known member
Laten we de klassieker maar schriftelijk gaan afdoen. Feyenoord mist Bijlow, Trauner en Kocku.
 

JMD

Well-known member
Laten we de klassieker maar schriftelijk gaan afdoen. Feyenoord mist Bijlow, Trauner en Kocku.
En Slot....

Nou kan Feyenoord de Klassieker in Amsterdam standaard al schriftelijk afdoen, dus de absentie van die 3 maakt helemaal niks uit.
 

Hankie

Well-known member
En Slot....

Nou kan Feyenoord de Klassieker in Amsterdam standaard al schriftelijk afdoen, dus de absentie van die 3 maakt helemaal niks uit.
Nou Ajax is ook niet in bloedvorm dus een gelijkspel was misschien wel mogelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Beter allemaal dan maar positief op vrijdagochtend. Dat zijn we daarna er van af.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ontlading!! Mijn eerste zege in het stsdion sinds september 2020, tegen VVV. Twee thuiszeges gemist dit seizoen wegens geboorte jongste zoon en verjaardag oudste zoon. Heerlijke sfeer ook trouwens. Zo sta je ineens maar weer op 3 punten van p8.
 

stc

Well-known member
Ik hoop dat Feyenoord morgen gaan winnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Abubakari

Well-known member
Ik hoop dat Feyenoord morgen gaan winnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Ik hoop dat Fortuna PSV morgen vernederd, dat Studio Sport daarna beelden laat zien van de bekerwedstrijd tegen Wageningen uit 1977/78 om te laten zien dat het wel eens vaker gebeurd.

Maar ik hoop vooral dat Ajax en Cambuur winnen.
 

stc

Well-known member
Ik hoop dat Fortuna PSV morgen vernederd, dat Studio Sport daarna beelden laat zien van de bekerwedstrijd tegen Wageningen uit 1977/78 om te laten zien dat het wel eens vaker gebeurd.

Maar ik hoop vooral dat Ajax en Cambuur winnen.
PSV gaat normaliter gewoon gaan winnen van de Fortunezen. Maar we gaan het zien morgen om 1645hrs.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mwa de keeper van PSV lijkt mij beter, verder eens met je analyse.
 
Bovenaan