Speelronde 27

Poll


  • Totaal aantal stemmers
    7

erka

Well-known member
Zeker! Genoeg jonge voetballers met potentie bij Groningen (Suslov, Kasanwirjo, Abraham, Ngonge), alleen is het geheel misschien iets te jong om beter te presteren.

Uiteindelijk staat Groningen toch weer boven verwachting 8e, met de 10-11e begroting (dacht ik). En boven Cambuur natuurlijk maar dat is logisch.

Als Groningen beter wil worden heeft het allereerst een paar meer ervaren spelers nodig die de jonge spelers kunnen sturen. En een andere trainer die rust uitstraalt en aanvallend meer kan brengen en meer voetbal erin brengt helpt denk ik ook wel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is verdomme toch weer gebeurd, he. Ik heb me al weken voorgenomen om zonder enige verwachting naar deze wedstrijd toe te leven. Maar vanochtend opgestaan met een vreemd gevoel van vertrouwen. Alweer, voor de zoveelste keer.

Zucht... :(
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik moet het nog maar zien, volgens de Feyenoord supporters hoeven we geeneens te spelen maar ik heb mijn bedenkingen. Het gaat zo vreselijk moeizaam de laatste paar weken en een Feyenoord dat er bovenop zit is nou niet echt een lekkere tegenstander voor ons.
We gaan het meemaken.

Hup Ajax!
 

ALenstra

Well-known member
Ajax kan zich wel opladen voor deze wedstrijd. Na de wedstrijd tegen Benfica hebben ze wat goed te maken.
 

JMD

Well-known member
Hup Feyenoord
(maar ik vrees dat het idd wel weer gewoon 4/5-0 zal worden, Ajax staat er in dit soort duels toch altijd, net als dat Feyenoord tegen PSV altijd ineens in vorm is)
 
Bovenaan