Speelronde 27

Poll


  • Totaal aantal stemmers
    7

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als fan van Ajax of Feyenoord kan ik me voorstellen dat je hartverzakkingen krijgt...
Valt mee hier. Zit vooral te genieten van het feit dat we eindelijk eens een keer met de borst vooruit in dat stadion spelen.

Ajax is nog steeds een veel beter elftal, dus we kunnen er ook zomaar met 5-2 af gaan. Maar beter dit dan 90 minuten verdedigen en er zouteloos met 2-0 af gaan.
 

Maasveld

Well-known member
Inderdaad. Maar dat vraag ik me sowieso al weken af waarom de schuld zo makkelijk bij Onana gelegd werd als reden voor de ineens vele tegendoelpunten
Hij heeft natuurlijk wel aardig wat ketsers gehad de afgelopen weken. Daarbij voetbalt het toch wat lekkerder als je weet dat je een betrouwbare doelman achter je hebt staan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij heeft natuurlijk wel aardig wat ketsers gehad de afgelopen weken. Daarbij voetbalt het toch wat lekkerder als je weet dat je een betrouwbare doelman achter je hebt staan.

Keept ook lekkerder zonder dat gefluit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Echt een medisch wonder. Gebroken ribben en een gebroken been en toch weer doorgaan. Was het een wielrenner, dan stond heel DVK op de banken te springen.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

Jamel

Administrator
Forumleiding
God, ligt ie weer hoor. De Grootste Jankerd Van Het Noordelijk Halfrond Op Neymar Na
Echt. En boos dat die Ajacieden zijn als een Portugese of Spaanse ploeg hetzelfde doet tegen hun.

Nou, dit gaat boven verwachting! Eigenlijk op die 10 minuten na de 0-1 na een uitstekende eerste helft van Feyenoord. We winnen veel duels, krijgen kansen en geven weinig weg. Precies zoals je hoopt dat gebeurt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maakt het gejank tegen Benfica alleen maar mooier
Ik heb die wedstrijd niet gezien, maar met wedstrijden tegen Portugezen speel je normaal gesproken tegen 11 jankerds. Dat is wel het verschil. Ik zie er nu 21 op het veld staan die er een mooi, fair duel van willen maken. En één ontzettende jankmuil. Dat maakt het des te triester.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tot dusver gaat Makellie er goed mee om. Hopelijk trekt hij de juiste kaart als Shanice weer begint te meppen of na te trappen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb die wedstrijd niet gezien, maar met wedstrijden tegen Portugezen speel je normaal gesproken tegen 11 jankerds. Dat is wel het verschil. Ik zie er nu 21 op het veld staan die er een mooi, fair duel van willen maken. En één ontzettende jankmuil. Dat maakt het des te triester.
20.
 
Bovenaan