Speelronde 27

Wat wordt het voor Henk Veerman?

  • Jongetje

    Stemmen: 3 42,9%
  • Meisje

    Stemmen: 4 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
Dumfries staat buitenspel, maar staat hij hinderlijk buitenspel en doet hij mee?

Volgens de VAR dus wel...
 

JMD

Well-known member
PSV speelt niet eens slecht (AZ ook niet trouwens), maar de kansen voorin worden niet benut. Het verhaal van het seizoen...
 

JMD

Well-known member
Rust. 1-0


Nou Schmidt, als je lef hebt wissel je eindelijk Rosario eens, maar dat zal je wel niet doen.
 

stc

Well-known member
PSV speelt niet eens slecht (AZ ook niet trouwens), maar de kansen voorin worden niet benut. Het verhaal van het seizoen...

De spitsen van PSV zijn niet effectief. AZ wint gewoon deze wedstrijd. Ik denk dat ze nog wel 2-3 keer gaan scoren uit de tegenstoot.
 

stc

Well-known member
Rust. 1-0


Nou Schmidt, als je lef hebt wissel je eindelijk Rosario eens, maar dat zal je wel niet doen.

Rosario staat altijd als eerst op het wedstrijd formulier en gaat er niet uit. Tenzij hij geblesseerd is of geschorst.
Volgend jaar zal het middenveld er anders moeten uitzien, want met Rosario en Sangare, wordt je geen kampioen.
 

JMD

Well-known member
Rosario staat altijd als eerst op het wedstrijd formulier en gaat er niet uit. Tenzij hij geblesseerd is of geschorst.
Volgend jaar zal het middenveld er anders moeten uitzien, want met Rosario en Sangare, wordt je geen kampioen.
Sangare kan nog wel als balafpakker, want dat doet hij heel goed, voor de rest is het niks. Zet naast Sangare een goede middenvelder en je hebt veel aan hem. Maar ja, hij moet het doen met Rosario....


Hups PSV!!!
 

JMD

Well-known member
Het mooie dat Gakpo er nu uit is, is dat hopelijk Max de corners weer indraaiend vanaf rechts gaat nemen... Vind ik zoveel gevaarlijker dan afdraaiers. (
 

Batigoal

Well-known member
Het mooie dat Gakpo er nu uit is, is dat hopelijk Max de corners weer indraaiend vanaf rechts gaat nemen... Vind ik zoveel gevaarlijker dan afdraaiers. (

Aan de ene kant wil je een voetballer op het middenveld i.p.v. Rosario, maar nu ben je wel tevreden dat Gakpo eruit is voor draver Vertessen.

Wel een boeiend potje moet ik zeggen.
 

JMD

Well-known member
Aan de ene kant wil je een voetballer op het middenveld i.p.v. Rosario, maar nu ben je wel tevreden dat Gakpo eruit is voor draver Vertessen.
Vanwege de corners he... :)
En ik snap dat Schmidt voorzichtig is met Gakpo
 
Bovenaan